OSX & Illustrator - font problem
Fra : Simon K. Madsen

Dato : 24-01-03 11:47

Hej NG
I skrifterne CMR, CMMI og CMSY er det ikke alle tegn, som viser sig rigtigt
i Illustrator 10 med OSX (i modsætning til i OS9 med tidligere versioner med
Ill.) Det er specielt de (græske) tegn, som skrives med ALT eller ALT+SHIFT
Har nogen et bud på hvorfor?
Simon

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-03 12:22

Simon K. Madsen <outsourcerer@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Ill.) Det er specielt de (græske) tegn, som skrives med ALT eller ALT+SHIFT

Er det ikke noget med X´s uni-code? Jeg har nogle fonte fra Adobe, der
vises fint i Illustrator 10/OS9, men som overhovedet ikke eksisterer i
Illustrator 10/OSX....?
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)