Mapper i Outlook 2000 og Outlook XP
Fra : John Doe

Dato : 24-01-03 14:23

Hej med jer

På mit arbejde anvender jeg Outlook 2000 (på exchange server) på vores
intranet og herhjemme anvender jeg Outlook XP til internet mail.

Begge steder har jeg sat flere mapper ind under indbakken og flere mapper
under dem osv. Men hvordan kan jeg få de to outlooks til at 'åbne' mapperne,
når jeg modtager nye mail?? Selve ideen med at tildele sine kontakter deres
egne mapper i et hierarki alt efter, hvor de hører til, mister jo sin
mening, hvis jeg er tvunget til at have hele mappestrukturen hele tiden
alligevel.

Mvh
John

Fra : MAndersen

Dato : 24-01-03 15:14

"John Doe" <nowhere@noplace.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> egne mapper i et hierarki alt efter, hvor de hører til, mister jo sin
> mening, hvis jeg er tvunget til at have hele mappestrukturen hele tiden

Jeg har XP og anvender mapper på samme måde som du. Jeg kan se når
konvulutten er forneden, og hvis jeg ikke har den aktuelle mappe åben der
netop er afleveret post i, er hovedmappen markeret fed=at der er post.

Var det en mulighed at markere alle dine mails som læst, så kan du se i
parantes om der er nye meddelser.

mvh
MAndersen

Fra : John Doe

Dato : 24-01-03 16:14

::
[...]

Nej desværre ikke, for hvis jeg (på arbejdet) åbner outlook og den henter
alle mails, både de læste og de nye, får jeg ikke den konvulut i hjørnet. Så
skal jeg åbne alle mapper for at se, om der sku være noget nyt..

John