Outlook Web Access
Fra : Jens

Dato : 24-01-03 10:59

Vi benytter en Small Business Server 2000. Både Exchangeserver 2000 og ISA
server 2000 er i brug.

Når vi hjemmefra forsøger at gå på Exchange serveren v.hj.a OWA på den
normale måde, altså www.domænenavn.dk/exchange, får vi først et
login-billede, der beder om brugernavn, password og domæne. Dette fungerer
som det skal. Kun oprettede brugere kan logge ind.

Dernæst startes OWA. Vi kan se overskriften "Microsoft Outlook Web Access"
på skærmen og kan se at skærmen bliver delt lodret, så der er plads til en
side/ramme til venstre, der skal vise Outlook knapper og en side/ramme til
højre, som skal vise f.eks. indholdet af indbakken. I bunden af dette
skærmbillede kan man se, at der oprettes forbindelse til en IP-adresse, som
er IP-adressen for det interne netkort. Efter et kort øjeblik ændres denne
tekst til: "åbner siden http://www.domænenavn.dk/exchange/

Her står den i lang tid, for så at vise "Siden kan ikke vises" i begge
rammer.

Hvad kan være galt?

mvh
Jens

Fra : Jens

Dato : 07-02-03 08:14

Der er nu installeret W2K SP3 og E2K SP3 og ISA 2000 SP1, samt ISA server
Feature Pack 1 på maskinen. Der er dannet en ny Web Publishing Rule med den
nye OWA Wizard, men resultatet er stadigvæk det samme.

Er der en der har en ide?

mvh
Jens

Fra : Dunch

Dato : 17-10-03 20:55

"Jens" skrev d. 24-01-03 10:59 dette indlæg :
> [...]
> tekst til: "åbner siden http://www.domænenavn.dk/exchange/
>
> Her står den i lang tid, for så at vise "Siden kan ikke vises" i begge

Hej Jens.
Da jeg havede samme prob. på exch. 2000 Enterprise gik jeg ind under IIS
hø. klik på defauld web , valgte stop. derefter hø klik på default web.
( OWA ) start derefter refresh .
ta-da så virkede det igen.
Det der skete er at IISén starter før exch. er startet derfor kan den
ikke hente den info den skal bruge.
Og derfor "henger" den på OWAén.

\\Henrik

http://www.kandu.dk/