adgangskode med underlig server :o)
Fra : Hans Ovesen

Dato : 02-01-01 15:49

Halløj i NG

Er der nogen der ved hvorfor min FP2000 opfører sig sådan her når jeg
forsøger at lave adgangskode på et subweb:
Jeg åbner rootwebet fra IE5 dvs. www.ovesen.dk Men til min store frustration
kommer der ingen mapper frem. Jeg kan med andre ord ikke se andet end den
side jeg åbnede. Der plejer da at være en mappeliste, hvori man kan vælge
den mappe man vil beskytte - hvor blir' den af?

Venlig hilsen

Simon

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 02-01-01 18:59

--
ahw

Fra : Simon Tolderlund

Dato : 03-01-01 19:52

> --
> ahw

Er prøvet Arne.

Det er jo faktisk det mest underlige. Der vises ganske enkelt ingen mapper,
og som følge der af, er det jo ligesom ikke så let at sikkerhedindstillinger
for noget somhelst!

Jeg var faktisk af den opfattelse at en FP-server var en FP-server, men det
er åbenbart ikke tilfældet!???!
Hvad gør jeg?
Jeg har snakket med udbyderen (Infosiden.dk) Supporetren undskyldte med at
han ikke selv brugte Frontpage, og at det ikke var noget han havde tænkt sig
at gøre i fremtiden. Han snakkede om at jeg kunne lave et JAVA-Script, men
det har jeg prøvet, og det var ingen succes
Hjælp!

Hans

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 05-01-01 18:03

"Simon Tolderlund" <std@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at gøre i fremtiden. Han snakkede om at jeg kunne lave et JAVA-Script, men
> det har jeg prøvet, og det var ingen succes

Kære Hans -

Hvis din udbyder understøtter FrontPage og har givet dig adgang til at
oprette subweb, så bør du tale med denne om sagen. Det er ikke dig, men
udbyderen, der skal give dig den mulighed. Vil han ikke det, så kan du ikke
oprette subwebs.

Men lige en ting til - hvis du åbner FrontPage i dit rootweb, bør du da have
en linie, der hedder http://www.ovesen.dk/subweb. Prøv altså enten at åbne
din hjemmeside via FrontPage-ikonen (indtast dit brugernavn og password) i
MSIE 5.x og se, hvordan rootweb'et ser ud. Der burde stå, hvis du åbner dit
rootweb: http://www.ovesen.dk og derunder stå navnet på dit subweb.
Hvis du markerer det, så skulle du gerne have den linie, jeg har skrevet:
http://www.ovesen.dk/subweb (hvor subweb altså er navnet på dit subweb) -
hvis du ikke har det, er der ikke oprettet noget subweb fra udbyderens side.

Du kan også forsøge at starte dit subweb direkte ved i din MSIE-browser
indtaste ovenstående adresse (http://www.ovesen.dk/subweb), klikke på
MSIE-browserens ikon for FrontPage og hente det ind via den vej

Men måske forstår vi to forskellige ting med ordet "subweb"?

Prøv evt. at spørge oraklet i FrontPage her i gruppen, J.P.Karlsen - det kan
være han vil svare på det. Hvad han ikke ved om FrontPage er ikke værd at
vide.

Men understøtter din udbyder i det hele taget FrontPage med FrontPage
Extensions? Eller er det uploadet via FTP-klient?

--
ahw