Andet multimedie
DVD ripper ??
Fra : Capt´n Mauser

Dato : 04-01-01 09:21

Hvilket program skal jeg bruge til at rippe mine dvd film til et format jeg
kan convertere til DivX ??
Findes der et enkelt program der kan gøre det ????

Håber på fornuftige svar og begrænset brok
CM

Fra : TUC

Dato : 04-01-01 09:40

Brok brok brok, hey, jeg er med på en lytter, for jeg har samme spørgsmål.

TUC

Fra : Flemming Schmidt

Dato : 04-01-01 09:50

www.dix-digest.com

Fra : Padre

Dato : 04-01-01 10:25

> Hvilket program skal jeg bruge til at rippe mine dvd film til et
format jeg
> kan convertere til DivX ??

FlaskMPEG er iflg www.tomshardware.com det bedste prog til formålet.

Findes på http://flaskmpeg.sourceforge.net

Vær opmærksom på, at der er 3 versioner:
1 alm., 1 der er optimeret til Intel CPUer og 1, der er optimeret til
AMD CPUer.

--

Padre
spirito_santo@yahoo.nospam.com