indstilling af mus
Fra : Bente Therkildsen

Dato : 23-01-03 13:50

Hej!

Jeg har haft indstillet min logitech mus absolut perfekt for mit daglige
brug af autocad.
Nu er den imidlertid blevet flyttet og alle indstillinger er væk...

..... mit problem går på, at jeg ikke kan finde netop de funktioner som jeg
tidligere benyttede.
midterknappen havde jeg indstillet til "pan"-funktion og tommelfingerknappen
havde "zoom-all funktion". Jeg har prøvet alt - men kan ikke finde de
før-omtalte funktioner.
Er der mon nogen der ved hvorfor?????

Mvh Bente
--
MVH

Bente

Fra : Ejin Olsen

Dato : 23-01-03 14:47

Hej
Jeg går ud fra at du har prøvet start>indstillinger>kontrolpanel>mus
Har du for nylig install. en ny driver ?
Havde på et tidspunkt det samme problem, som opstod efter at jeg havde
install. den nyeste logitech driver.
Fik den tilbage til instillingerne ved at af-install. driveren.
mvh
Per

Fra : Chr.Vestergaard

Dato : 28-01-03 06:48

Hej Bente

Der er i hvet fald en variabel inde i Autocad der hedder MBUTTONPAN som
styrer funktionen af midterknappen, jeg bruger den til at få snap menu på
midterknap.

Venlig Hilsen

Chr. Vestergaard