China.................løbetid
Fra : marianne hellemose

Dato : 23-01-03 11:43

Har lige fået en mail fra Chinas nye slave, det søde pus
er gået i løbetid.........knapt 4 md. gammel *GGGGG*
Jeg kan kun gætte på hvordan det er at dele hjem med
"tågehornet" "rejekællingen" "turbotaleren" når hun
er i løbetid, men det er garanteret "interessant" og
underholdende og jeg er yderst taknemmelig for at hun
er flyttet, (og skæver lidt til Baby) Jeg anbefalede at
slaven ringede rundt og fandt en dyrlæge der vil neutralisere tidligt og
hvis hun ikke kunne finde nogle, så
kontaktede Raiku.

--
Marianne (der vil nyde freden så længe den varer, inden
det bliver Baby's tur)

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 23-01-03 16:50

"marianne hellemose" <hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk> wrote in

> Har lige fået en mail fra Chinas nye slave, det søde pus
> er gået i løbetid.........knapt 4 md. gammel *GGGGG*

Århh, er det ikke meget tidligt?
Jeg mindes ikke at Sofie nåede at få en løbetid inden hun blev
steriliseret 9 mdr gammel, men måske hun bare var en af de stille typer

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : marianne hellemose

Dato : 23-01-03 17:04

Kate skrev
<Århh, er det ikke meget tidligt?>

Jo........men jeg giver deres "orientalske" blod skylden
plus at det er ved at blive lysere. jeg ringede så til hende
der har den anden af de sorte killinger, hun var også gået
i løbetid i tirsdags *GGG* så nu mangler vi bare Baby,
puha, det er ikke noget jeg ser frem til.

--
Marianne

Fra : maz

Dato : 23-01-03 17:48

"marianne hellemose" wrote in message
> Har lige fået en mail fra Chinas nye slave, det søde pus
> er gået i løbetid.........knapt 4 md. gammel

Hehe...så varer det nok ikke længe. Hænger uden tvivl sammen med hendes
orientalske rødder. Overlevelsesraten og levetiden for 'vilde' katte i Hong
Kong er uden tvivl ret lille og kort, så for at sikre 'artens' overlevelse
vil de fleste vilde katte 'derovre' sikkert komme tidligt i løbetid -ellers
ville de jo udrydde sig selv i løbet af relativ kort tid..
Så god fornøjelse :)
(Nu kan man jo sagtens neutralisere killinger tidligt, så det burde ikke
være noget problem)..

:) maria