Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
siden opdateret
Fra : U. Pedersen

Dato : 23-01-03 10:52

Hejsa.

Jeg har lagt 12 nye billeder ind på min side - januar 2003
http://www.digifoto-nord.dk

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Alex W

Dato : 23-01-03 11:42

> Jeg har lagt 12 nye billeder ind på min side - januar 2003
> http://www.digifoto-nord.dk

Hej Ulf.

Du har mange rigtige gode 'skud' på din side.
Jeg kunne ikke nøjes med at kigge på januar måned.

Når jeg ser 'gyset' får man lyst til at hoppe ind til brændeovnen )
Det må være en ekstrem kold oplevelse at være vinterbader.. bvadr...

Hyggeligt billede 'fiskerne'. Klip en lille bid af højre side, det vil
forstærke kompositionen.
Flot billede af 'solsikke'
Du har fået gode udtryk frem i dine 'snapshot' af personer.

Glæder mig til at se mere....
Hygge
/Alex

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-01-03 12:03

Alex W skrev:

Hej Alex

>Du har mange rigtige gode 'skud' på din side.
>Jeg kunne ikke nøjes med at kigge på januar måned.

Mange tak, det er ok, du må se dem ligeså tit som du har lyst

>Når jeg ser 'gyset' får man lyst til at hoppe ind til brændeovnen )
>Det må være en ekstrem kold oplevelse at være vinterbader.. bvadr...

Ja, du skal ikke spørge mig, jeg bader ikke på denne tid af året

> [...]
>forstærke kompositionen.
>Flot billede af 'solsikke'
>Du har fået gode udtryk frem i dine 'snapshot' af personer.

Du er velkommen

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 23-01-03 12:29

On Thu, 23 Jan 2003 12:03:25 +0100
U. Pedersen <info@digifoto-nord.dk> wrote:

> Alex W skrev:
>
> Hej Alex

> Mange tak, det er ok, du må se dem ligeså tit som du har lyst

Jeg vil også tilslutte mig de rosende ord. Der er afgjort rigtig gode
skud at nyde.

Jeg kan især godt lide det i 2003-siden med fiskerbåden. Der er en
dejlig ro over det, som tiltaler mig, og farverne er ganske
velafstemte efter min smag.

(billedet er:
http://www.digifoto-nord.dk/2003/januar_2003/imagepages/image8.html)

> Ja, du skal ikke spørge mig, jeg bader ikke på denne tid af året

Uha, så må du godt nok efterhånden lugte rigtig rigtig dårligt :)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-01-03 13:02

Thomas Heide Clausen wrote:

> Uha, så må du godt nok efterhånden lugte rigtig rigtig dårligt :)

Der er forskel på at lege badedyr, og så at vaske sig....:)))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-03 07:30

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa.
>
> Jeg har lagt 12 nye billeder ind på min side - januar 2003
> [...]

Hej Ulf
Flotte billeder må jeg sige, og fine motiver !

Jeg har lige selv fået et Canon G1, til at lege med.
Så jeg ser eller prøver at se motiver alle steder,
lidt irritende for famillien måske

Men her er din side i høj grad insprirerende,
og viser lidt om hvad man kan bruge af motiver,
det er jeg glad for.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket program
du har lavet dine "slideshows" i, da det er flot og
brugervenligt, og især rammerne er fine, hvordan laver du dem?

Venlig hilsen
Peter Jørgensen

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-01-03 11:14

Peter skrev:

> [...]
>du har lavet dine "slideshows" i, da det er flot og
>brugervenligt, og især rammerne er fine, hvordan laver du dem?

Hej Peter, nu har jeg svaret dig i en mail, da jeg først nu ser du
også har skrevet her.

Fra : Flare

Dato : 24-01-03 13:32

> Jeg har lagt 12 nye billeder ind på min side - januar 2003
> http://www.digifoto-nord.dk

Rigtig lækre billeder. Hvor meget "eftertoucher" du dem?

Ikke fordi der er noget negativt i det. Er bare nysgerig om man får så gode
farver altid.

Mvh
Anders

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-01-03 14:16

Flare skrev:

>Rigtig lækre billeder. Hvor meget "eftertoucher" du dem?
>
>Ikke fordi der er noget negativt i det. Er bare nysgerig om man får så gode
>farver altid.

Hej Anders.
tak, de får lidt i niveau og kontrast, og så selvfølgelig skarpt.