Data Fone Suite sæt, er der der et generel~
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 22-01-03 23:11

Hej i gruppen,

Lige en lille forespørgsel omkring sættet DATA FONE SUITE.

Jeg og en anden her i gruppen har oplevet et problem med dette sæt "Data
Fone Suite" (kalender, telefonbog osv mellem pc og Telefon) incl. USB kabel,
der også virker som oplader.

Vi har oplevet at efter ibrugtagning af dette kabel + software.

At mikrofonen i vores telefon ikke virker mere, eller så lavt at folk ikke
kan høre hvad man siger.

I mit tilfælde en Ericson T65, hvor det kostede en ½ teknikertime + en ny
mikrofon (software også opdateret) = 318-kr.

I det andet tilfælde skal vedkommende ned til telerep. i morgen, så må vi se
hvad han skal have skiftet.

Men hvorom alting er, så er der jo ikke meget ved at have et sådant "sæt" i
brug "hvis" det ødelægger ens telefon. hver gang man bruger det.

Så derfor lad høre om jeres erfaringer med dette sæt, er der et problem
eller er vi et par stykker der bare har været uheldige.

mvh Johnny Haugaard

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 23-01-03 03:21

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in message
> [...]
> I mit tilfælde en Ericson T65, hvor det kostede en ½ teknikertime + en ny
> mikrofon (software også opdateret) = 318-kr.

Det lyder usandsynligt. Tror mere på en forklaring om Ericsson og det kendte
skrueproblem (skruer der går løse og som
indebære at mikrofonen mister sin elektriske forbindelse til telefonen)

> I det andet tilfælde skal vedkommende ned til telerep. i morgen, så må vi
se
> hvad han skal have skiftet.

Var det også en Ericsson?

> Men hvorom alting er, så er der jo ikke meget ved at have et sådant "sæt"
> brug "hvis" det ødelægger ens telefon. hver gang man bruger det.

Korrekt.

> Så derfor lad høre om jeres erfaringer med dette sæt, er der et problem
> eller er vi et par stykker der bare har været uheldige.

Jeg tror at I har været uheldige. Det lyder som et tilfældigt sammentræf.
Lyddelen i en telefon er basseret på transistorteknologi. En transistor kan
f.eks. ikke brænde en lille smule af.
Enten er den brændt af eller også er den IKKE brændt af. Og hvis den er
brændt af vil den ikke længere
kunne behandle lyd eller andre signaler.

Steven
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Kim

Dato : 23-01-03 11:02

Jeg har en Ericsson T65 & omtalte Fone DataSuite, og har
ikke oplevet nogen problemer med det.
Virker fint hér...

--
Mvh, Kim
kimspur @ tdcspace . dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-01-03 11:05

"Kim" <No@mail.dk> wrote in news:b0oefc$7f$1@sunsite.dk:

> Jeg har en Ericsson T65 & omtalte Fone DataSuite, og har
> ikke oplevet nogen problemer med det.

Hvor har i købt det omtalte DataSuite og hvad har i givet. Jeg har et
bundkort uden seriel-port og et datakabel med seriel-interface jeg ikke
kan bruge til så meget, så hvis jeg kan få et USB-kabel der ikke er alt
for dyrt til min T65 lyder det da interessant.

Flemming

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 23-01-03 11:28

Jeg har købt mit hos www.Thansen.dk i deres butik i Næstved