E-Mail
webnoob 5265
Hvordan killfiler jeg alle beskeder en per~
Fra : rhexis

Dato : 22-01-03 21:43

Er det muligt at fjerne alle beskeder fra en poster kaldet XYZ, inkl.
de steder indlæg hvor vedkommende blot er blevet citeret? Jeg
vil gerne undgå enhver omtale af XYZ. XYZ morpher ikke.

Jeg bruger OE, Morver, Korrnews og nFilter, og vil helst ikke
skifte newsklient. Kan de tre sidstnævnte programmer bruges
eller kan de kun klare at filtere headers?

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 22-01-03 22:34

rhexis, du skrev:

> Morver, Korrnews og nFilter, og vil helst ikke
> skifte newsklient. Kan de tre sidstnævnte programmer bruges
> eller kan de kun klare at filtere headers?

Kun headere, jeg har selv brugt nfilter, men jeg syntes den sløvede
systemet alt for meget, når man satte bare f.eks 10 filtre op, jeg
ved ikke om der findes andre proxyer man kan sætte op foran sin
newsreader.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : rhexis

Dato : 22-01-03 22:43

"Henrik K Hansen" <henrik-k-hansen@adresse.invalid> wrote

> Kun headere, jeg har selv brugt nfilter, men jeg syntes den sløvede
> systemet alt for meget, når man satte bare f.eks 10 filtre op

Æv. Jeg skulle ellers lige til at sætte nFilter ind imellem Morver
og dtext. Hvis det sløver så meget kan det også være ligegyldigt.

> jeg ved ikke om der findes andre proxyer man kan sætte op foran sin
> newsreader.

Kan Hamster bruges som killfilter? Jeg savner bl.a. muligheden
for at fjerne indlæg xpostet til flere end 3 grupper.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 22-01-03 22:55

rhexis, du skrev:

> Kan Hamster bruges som killfilter? Jeg savner bl.a. muligheden
> for at fjerne indlæg xpostet til flere end 3 grupper.

Ja.

-100 Xref {:.*:.*:.*:.*:}

Giver indlæg sendt til 4 eller flere en score på - 100.

Det du spurgte efter før

> Er det muligt at fjerne alle beskeder fra en poster kaldet XYZ

?-100 Article: {XYZ)

giver indlæg der indeholder det navn en score på - 100.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Dino

Dato : 23-01-03 01:10

Den 22-1 2003 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> ?-100 Article: {XYZ)
>
> giver indlæg der indeholder det navn en score på - 100.

Eller, hvis XYZ bruger noget unikt i MID, som andre ikke bruger

-1000 Message-ID "XYZ"
-1000 References "XYZ"

så forsvinder både XYZ, og svar til ham/hende/den/det.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 22-01-03 22:57

Henrik K Hansen, du skrev:

> ?-100 Article: {XYZ)

Ups sådan, {XYZ}

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : rhexis

Dato : 26-01-03 01:48

"Henrik K Hansen" wrote:

> Ja.

[snip - Hamster hjælp]

Tak, Henrik. Kan Hamster bruges som et online filter eller kan
den kun klare offline læsning?

Umiddelbart virker Hamster ret stor og tung. Hvordan sætter
jeg den nemmest op til at filterer indlæg? Jeg går ud fra at
Hamster skal placeres yderst i 'kæden', tættest på serveren.

Eksempel:
OE -> Morver m. KorrNews -> Hamster -> TDC

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 26-01-03 02:48

rhexis, du skrev:

> Tak, Henrik. Kan Hamster bruges som et online filter eller kan
> den kun klare offline læsning?

Jeg vil sige offline, det er nok overkill hvis du kun vil bruge den
fordi at den kan filtre på alting.

> Umiddelbart virker Hamster ret stor og tung.

Det ligger jeg ikke mærke til, den står jo bare i baggrunden og
henter news og mail med faste intervaller.

> Hvordan sætter
> jeg den nemmest op til at filterer indlæg?

Der må du være lidt mere specifik med hvad du vil filtre.