Savnes: hylende sjovt adventure spil
Fra : Andrew

Dato : 22-01-03 20:44

Hej

Jeg mangler et spil til de lange vinteraftener her foran skærmen.
Det jeg er ude efter er et sjovt adventurespil á la Monkey Island serien som
jeg bare havde det SÅ sjovt med. Lucas Art havde virkelig lige den
spil-humor som ramte mig.

Hvad kan i anbefale i adventure-genren som minder om Monkey Island 3-4?
Både nyt og gammelt har interesse, bare det stadig kan fås i forretningerne

Mvh Anders

Fra : Brizz

Dato : 22-01-03 20:50

> [...]
>
> Hvad kan i anbefale i adventure-genren som minder om Monkey Island 3-4?
> Både nyt og gammelt har interesse, bare det stadig kan fås i

Et rigtig godt et kan jeg anbefale hedder news:dk.spil.computer
Det er hamrende godt..især til dette

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Andrew

Dato : 22-01-03 21:07

> som

> forretningerne
>
> Et rigtig godt et kan jeg anbefale hedder news:dk.spil.computer
> [...]

Sorry!! det ligner mig ellers ikke så'n at ramme forkert.

Sletter straks

Mvh Anders

Fra : Devast8or

Dato : 22-01-03 21:00

Hvis ikke du har spillet Day Of The Tentacle og Sam And Max Hit The Road, så
er der noget at gå i gang med der.

(jeg gider ikke at sige du ikke ramte den rigtige gruppe med musen, det har
du fået at vide :)

Devast8or

--
Spamfilter activated