Hvordan... gemmer ikke password - Hjælp!
Fra : Janhp

Dato : 22-01-03 18:04

Hi..

Running Outlook XP, I'm sharing the same problem as many other users -
"password wont save in pasword list".

My problem:

Eventhough I say "yes" to save the password in the password list - it
doesnt.

The box 'Enter Network Password' pops up all the time. I'm having 5
different email users sharing the same account.

I tried to fix it as written on Microsoft support site (deleting the
Provider file) but still... the same problem occurs?

In the box 'Enter Network Password' user name and password is typed, but
eventhough the 'click' in 'Save the password' is set - is wont.

In the Control panel/Mail/email account the password 'click to remember
password' is sat!!

What can I do?

...regards!
...Jan (DK)

Fra : Madsen

Dato : 22-01-03 18:26

Janhp skrev:

> Running Outlook XP, I'm sharing the same problem as many other
> users - "password wont save in pasword list".

Prøv denne: <http://support.microsoft.com/?kbid=290684>

Madsen.

Fra : Janhp

Dato : 22-01-03 21:00

<klip>
> Running Outlook XP, I'm sharing the same problem as many other
>
> Prøv denne: <http://support.microsoft.com/?kbid=290684>

<klip>

Som jeg skrev, så har jeg prøævet dette - uden succes

...hygge!
...Jan

Fra : Madsen

Dato : 22-01-03 21:49

Janhp skrev:

> Som jeg skrev, så har jeg prøævet dette - uden succes

Nå, det havde jeg overset. Sorry. Det plejer ellers at hjælpe.

Madsen.

Fra : rhexis

Dato : 22-01-03 22:10

"Janhp" <janhp@post11.tele.dk> wrote in message

> Running Outlook XP, I'm sharing the same problem as many other users -
> "password wont save in pasword list".

Har du været inde og rode med nogle services i Windows 2000/XP? Hvis
man slår kryptografi-servicen[1] fra er dette netop et af symptomerne.

[1] Kryptografi-security-et-eller-andet-i-den-dur. Hvis du ikke kan
finde navnet, så spørg.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Janhp

Dato : 26-01-03 13:17

"rhexis" <3bbg3001@sneakemail.com.com.com.com.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> man slår kryptografi-servicen[1] fra er dette netop et af symptomerne.
>
> [1] Kryptografi-security-et-eller-andet-i-den-dur. Hvis du ikke kan

<klip>

Hej!

Ved sgutte om jeg har roddet i Kryptografi-security?

Kan ikke finde navnet i reg. basen - kan du hjælpe?

...hygge!
...Jan

Fra : rhexis

Dato : 27-01-03 16:13

> Kan ikke finde navnet i reg. basen - kan du hjælpe?

Du skal ikke kigge i registreringsdatabasen. Problemet ligger under
Services. Åben 'Run...' og gå til Services vinduet ved at skrive:

services.msc /s

Jeg mener at 'Protected Storage' være tændt for at Windows husker
passwords. Servicen hedder muligvis noget andet i en dansk Windows.

Fra : Janhp

Dato : 10-02-03 09:09

"rhexis" <3bbg3001@sneakemail.com.com.com.com.com> skrev i en meddelelse
<klip>

<klip>

Okay, fandt noget der hed: 'kryptografiske tjenester' - men det var startet!
(automatisk)

Andre ideer?

...Jan