Krise...jeg trenger hjelp !
Fra : Allan Klo

Dato : 31-12-00 19:34

Fant ingen frontpagegruppe i Norge, poster derfor i Danmark.

Problem : Jeg klarte å slette en html.fil inne mens jeg jobbet i
Frontpage. Filen ligger da ikke i Trashcan, noen som vet om filen kan
berges på noe slags vis.

Dette er helt fortvilt, og jeg håper noen kan bidra med et tips. På
forhånd takk.

mvh

Allan Klo
Norge

Fra : Stein Ove Korneliuss~

Dato : 02-01-01 17:28

"Allan Klo" <aklo@c2i.net> wrote in message
> [...]
> berges på noe slags vis.
>
> Dette er helt fortvilt, og jeg håper noen kan bidra med et tips. På

Nå er du skikkelig i trøbbel. Det lar seg ikke gjøre å berge filen. Dvs. det
er mulig, men da trenger du avanserte diskverktøyer. Det vil antakelig gå
mye fortere å lage siden på nytt. Jeg gjorde samma tabben en gang. Jobbet en
hel dag med en side, og slettet feil fil.

Mvh. Stein Ove