Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkaldelse af billeder fra dig kamera på~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-01-03 05:09

er der nogen der ved hvor og hvad kavliteten bliver af dette ?
Mv
Bo M Mogensen

"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

Fra : pan2

Dato : 22-01-03 05:42

"Bo M Mogensen" skrev d. 22-01-03 05:09 dette indlæg :
> [...]
> "og husk vi skylder asklepius en hane"
> http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm
>
> hvad jeg har hørt er japan foto den bedste men har ikke selv nogle
erfaringer
per

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Holm

Dato : 22-01-03 07:33

Danmarks bedste og ikke billigste er www.fotolabo.net.

Enorm flot kvalitet, leveret med posten, med giro kort, og ikke urimelig
dyrt.

--M

Fra : Anet

Dato : 22-01-03 09:33

Merlin er billigere. Man giver 10 kr. i startgebyr ved hver gang man skal
fremkalde og så 2 kr. pr. billede. Hentede billeder i Merlin i går og de var
fine.

--
Hilsen
Annette

Fra : Per

Dato : 22-01-03 22:12

Hej

Jeg har prøvet
jubii foto
Merlin og
Bilka
alle flotte og der fungerede fint med opload, osv. Bilka er de bedste efter
min mening, er både billigst hurtigst og flottest.

mvh
Per

Fra : Brian Urth

Dato : 23-01-03 08:40

On Wed, 22 Jan 2003 04:09:07 GMT, "Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk>
wrote:

>er der nogen der ved hvor og hvad kavliteten bliver af dette ?
>Mv
>Bo M Mogensen
>
>--

Hej

Jeg har prøvet pixum.com og der er kvaliteten god.

endvidere giver de 10 gratis print i 10*15, du skal bare betale
portoen, så har du mulighed for at prøve om kvaliteten er
tilfredsstillende for dig.

mvh
Brian Urth

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 23-01-03 10:58

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor og hvad kavliteten bliver af dette ?
> Mv
> Bo M Mogensen

Du er næsten nødtil at prøve dig frem.
Hvis du kan finde ud af at lave gode digitale skud, kan du med fordel få dem
fremkaldt hos www.gabs.dk
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97