hjaelp til nyt kort
Fra : Martin K.

Dato : 21-01-03 12:57

Som så mange andre søger jeg hermed lidt hjælp til køb af nyt grafikkort
(AGP)

System:
CPU/RAM: AMD athlon XP1600+ / 384 MB
Computer Brand/Model: NoName
Operating System: Windows XP
BIOS type/revision:
Motherboard/Chipset: VIA KT266A (AGP)

Behov:
Mest almindeligt kontorarbejde, men også 3D spil, såsom Hitman2 samt i
fremtiden DVD-afspilning. TV-out en fordel, men ikke et must.

Prisleje:
Omkring 1000,-.

Nogle kvalificerede forslag?

På forhånd mange tak!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-01-03 13:10

"Martin K." <m.kr@rocketmail.com> crashed Echelon writing

> Som så mange andre søger jeg hermed lidt hjælp til køb af nyt grafikkort
> (AGP)

> Nogle kvalificerede forslag?

Radeon8500LE

Du kan også vælge og vrage i Geforce verdenen, men deres TV-Out kvali er
ikke det pæneste.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin K.

Dato : 23-01-03 17:25

Mange tak for hjælpen. Desværre viser det sig at Radeon 8500 ikke sådan er
lige at få fat i...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-01-03 09:58

> Mange tak for hjælpen. Desværre viser det sig at Radeon 8500 ikke
> sådan er lige at få fat i...

Næ, det kan jeg godt se. Pludselig er der kun ét stk. 8500LE tilbage til
under 1000,-. B.J. Trading er forhandler og har den slet ikke på prislisten
længere.

Nogen der kender noget til det?

--
Bjarke Andersen