webcrawlerhelvede, mailspam og php???
Fra : KGB

Dato : 20-01-03 23:40

Hey Folkz.

er der nogen der har en løsning på alle webcrawlere der surfer rundt og
indsamler oplysninger til spammails...

Hvorfor spørger jeg her ?? Fordi det progr. jeg har (spamvaccine 1.3) laver
et javascript der ikke virker på en php-side eller php-include.

What to do, what to do ?!?
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 20-01-03 23:44

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse
> [...]
laver
> et javascript der ikke virker på en php-side eller php-include.

Post koden og læs en 11 dage gammel tråd
http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&th=ded81fdcb194bacd&r
num=1

Fra : KGB

Dato : 21-01-03 01:41

"Asbjørn Sloth Tønnesen" <ONGLDSFPKWPX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse

> laver

> Post koden og læs en 11 dage gammel tråd

> [...]

Tusinde tak for svaret ... jeg havde ellers søgt på alt muligt med mail
krypto og ting og sager, uden at finde noget brugbart ... kunne jo have sagt
mig selv at jeg skulle have søgt på "høstere"

Fortsætter i den tråd.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 00:38

On Mon, 20 Jan 2003 23:40:08 +0100, "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote:

> [...]
>
>Hvorfor spørger jeg her ?? Fordi det progr. jeg har (spamvaccine 1.3) laver
>et javascript der ikke virker på en php-side eller php-include.

Det jeg har gjort, er simpelt - jeg har oprettet en postkonto på min
mailserver fx web@mit_domæne.dk - og når man så sender en mail til den
- så får man lige en dejlig mail tilbage om at man ska skrive til en
anden mailadresse for at jeg overhovedet får en mail.

Du kan jo prøve at reply'e denne og skrive til min mail, så kan det
være du finder ud af det

Hvorfor jeg har gjort det sådan er ganske simpelt.

Hvis man virkelig ønsker at skrive en mail til mig - ja så skriver man
vel igen på den mail der nu står i den man får tilbage - ellers så har
det ikk været vigtigt nok?

Og ja ellers så har jeg lavet sådan en fin form man går ind på og
skriver lystigt i diverse felter.

Og når man så trykker på "send" - så går den ind på en anden php side
hvor først der min mail står, og selvfølgelig skal $_POST["xx"] være
sat før min mail kommer frem.

Jeg har endnu ikk opdaget en mailspammer som har skrevet i en form
endnu, men det kommer vel også en dag

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 00:52

Min mail er: news@natten-i.dk - Glemte jeg lige

Fra : KGB

Dato : 21-01-03 01:43

<Martin> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Martin.

Tak for svaret, men din løsning vil ikke virke for mig, da jeg har mange
mailadresser på sitet. Det er jo ikke alle der kun har tal på sit site

> Min mail er: news@natten-i.dk - Glemte jeg lige
PS: You'v got mail.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 18:17

On Tue, 21 Jan 2003 01:42:31 +0100, "KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote:

><Martin> skrev i en meddelelse
>
>Hej Martin.
>
>Tak for svaret, men din løsning vil ikke virke for mig, da jeg har mange
>mailadresser på sitet. Det er jo ikke alle der kun har tal på sit site

Tjaa... så må man jo bare lave en web-side@domæne.dk ?

Men nu har du set den mulighed for det
(og prøvet den)

Så er det jo bare op til dig at finde ud af om du kan/vil bruge det...

Desuden så den "mail" der bliver sendt, indeholder også noget kode -
så man kunne helt sikkert bruge den samme fil (mail) til at sende med,
så kan man vel bare skrive: du bedes sende mail til webside@domæne.dk

Men nu kører jeg også min egen mailserver, så får man jo også lidt
bedre kontrol over det hele - og man kan indstille SÅ mange ting

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-01-03 19:17

Martin <> writes:

> [...]
> - så får man lige en dejlig mail tilbage om at man ska skrive til en
> anden mailadresse for at jeg overhovedet får en mail.

Stakkels ham der bliver udsat for et joe job, hvor du også er blevet
spammet

Den måde er IMHO defekt. Det er kun til gene, og hjælper på ingen
måde, at man på nogen måde sender svar/bounces eller andet på spam.

--
Jacob - www.bunk.cc
It is much harder to find a job than to keep one.