TDC og nye kunder
Fra : ab

Dato : 20-01-03 20:13

Prøver at oprette en basis-forbindelse hos TDC til en bekendt (som af
uforståelige årsager ønsker denne udbyder), men det lader sig åbenbart ikke
gøre ?

Mon TDC nu har indset, at de ikke kan servicere de kunder de allerede har -
og derfor ikke ønsker flere eller er der mon andre forklaringer.

ab

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 20-01-03 20:28

> Prøver at oprette en basis-forbindelse hos TDC til en bekendt (som af
> uforståelige årsager ønsker denne udbyder), men det lader sig åbenbart
ikke
> gøre ?

Hvis du nu prøvede at forklare, hvad der går galt er chancen for hjælp nok
bedre

> Mon TDC nu har indset, at de ikke kan servicere de kunder de allerede
har -
> og derfor ikke ønsker flere eller er der mon andre forklaringer.

Lyder som et surt opstød..... Tror da bestemt TDC har interresse i at
servicere alle deres kunder. Hvorfor skulle de da ikke det?

Venligst Tobias

Fra : Poul larsen

Dato : 24-01-03 19:43

detkan jeg da ikke forstå jeg er lige kommet fra orange til tdc jeg bliv
flyttet gratis med det samme telefonnummer og det hele uden problemer
Poul larsen
Brønshøj
der ikke blev den sidste der lukker og slukker for ORANGE FØJ noget LORT
aldrig mere ORANGE de sender regninger til en efter man har sagt op
men slettet i deres Computer nej de sender bare ud og håber at folk betaler.
men det gør vi ikke

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 20-01-03 22:00

On Mon, 20 Jan 2003 20:12:33 +0100, "ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>Mon TDC nu har indset, at de ikke kan servicere de kunder de allerede har -
>og derfor ikke ønsker flere eller er der mon andre forklaringer.

Brugeren fumler?
--
Svend Olaf

Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-01-03 22:49

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har -
> og derfor ikke ønsker flere eller er der mon andre forklaringer.

They Don´t Care, nej så slemt var det til en afveksling ikke..
har i perioden ca 19 - 21 her til aften haft problemer med pop3

symtomet var at jeg ikke kunne logge på, med mit kunde nr, og password..
deres tlf. support kunne ikke komme med nogen forklaring..
men senere har de monteret en tlf. svare, der meddeler at de har post
problemer, her fra ser det ud til at være løst

damn, de var hurtige denne gang

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : EH-Fniller

Dato : 21-01-03 17:28

Petersen_Michael wrote:

> [...]
> men senere har de monteret en tlf. svare, der meddeler at de har post
> problemer, her fra ser det ud til at være løst

Ja, det er hørt før at de har haft overarbejdde for at få det løst
hurtigt

Har nu samlet 3 krydser i min 2 års kalender for hurtig fejlrettelse
hos dem *LOL*
EH

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-01-03 20:47

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er hørt før at de har haft overarbejdde for at få det løst
> hurtigt
>
> Har nu samlet 3 krydser i min 2 års kalender for hurtig fejlrettelse
> hos dem *LOL*

nu ikke så hastig
problemet har været momentant tilstædeværende idag igen..

TDC gør sikkert et stort stykke arbejde, for at få både post
og news til at kører, jeg er bare glad for at de ikke skal tage
sig af mere livs vigtige opgaver..

Fra : Alice Nielsen

Dato : 22-01-03 13:58

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev

Øjjjs hvor er du heldig !!!!
På 3. dag kan jeg stadig ikke bruge min tdc abb.
Jeg kan sagtens sende ..................Men absolut ikke modtage.
Den melder om forkert password eller brugernavn .......................Det
samme sker når jeg vil ind på webmail. ( jeg har jo en bounced postkasse
)

Jeg ser på tdc's drifinformation at problemet ER løst ?????
Jeg har dagligt forsøgt at få tildelt et nyt password, det kan de kære
supporter ikke give mig, da DERES system er nede.
*suk* min tålmodighed er rigtig meget for nedad-gående, jeg har 300-400
elever der savner mig

/Alice
www.pspskole.dk

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 21-01-03 00:09

ab wrote:

> Prøver at oprette en basis-forbindelse hos TDC til en bekendt
> (som af uforståelige årsager ønsker denne udbyder), men det
> lader sig åbenbart ikke gøre ?

Trold?

> Mon TDC nu har indset, at de ikke kan servicere de kunder de
> allerede har - og derfor ikke ønsker flere eller er der mon
> andre forklaringer.
<snip>

Overvejede i at ringe til det supportnummer der står i det
medfølgende materiale ?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2003, årets bedste konference! http://linuxforum.dk