Faith no more:"Evidence"-guitaren
Fra : Per Madsen

Dato : 20-01-03 18:40

Håber i kender ovenstående nr. I nummeret er der en super lækker dyb,
jazz'et og blød guitar, men da jeg ikke er musiker, kender jeg ikke den
rigtige betegnelse for en sådan guitar.
Jeg leder efter noget musik m. en sådan "guitar-lyd",- er der nogen der
kan hoste op med et par navne?

--
Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 20-01-03 20:21

"Per Madsen" <permandREMOVE@cool.dk> wrote

> Håber i kender ovenstående nr.

S'føli, hvem gør ikke det? Ypperligt nummer på en
fremragende plade.

> I nummeret er der en super lækker dyb,
> jazz'et og blød guitar, men da jeg ikke er musiker, kender jeg ikke den
> rigtige betegnelse for en sådan guitar.

Ditto. Men du har ret i at den tilbagelænede
stil passer godt til stemningen i nummeret.

> Jeg leder efter noget musik m. en sådan "guitar-lyd",- er der nogen der
> kan hoste op med et par navne?

Jeg synes faktisk jeg har hørt masser af musik
med den guitarlyd, men det går op for mig at
jeg ikke kan huske eet eneste stykke

Ole Thomsen

Fra : Esben

Dato : 22-01-03 09:42

"Per Madsen" <permandREMOVE@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> rigtige betegnelse for en sådan guitar.
> Jeg leder efter noget musik m. en sådan "guitar-lyd",- er der nogen

Stevie Ray Vaughan - The Sky is crying har lidt af den lyd.

--
Esben

Fra : Per Madsen

Dato : 22-01-03 12:24

Esben <sordiahp@hotmail.com> wrote:

> Stevie Ray Vaughan - The Sky is crying har lidt af den lyd.

Kanon Esben!! Jeg tjekker det lige ud. Jeg var ved at blive bange for
der ikke var nogen der kunne hjælpe..
Nogen andre der har nogen foreslag
--
Per Madsen