Andet multimedie
Outer Glow på tekst i Photoshop??
Fra : slet JKUF8

Dato : 20-01-03 15:55

Heysa!

Jeg har den, tjaaa, glæde at skulle lave et par billeder i Photoshop.
Desværre er jeg ikke voldsomt god til det, og desværre skal de ligne
nogle andre billeder på en prik... Så godt som muligt, ihvertfald...
Anyway, jeg tror jeg har styr på det hele, men jeg mangler en sort
kant rundt om min tekst...
En af mine venner siger det kan gøre med outer glow, men jeg kan ikke
engang finde den!
Hvordan gør man?

Mange tak!

Søren

Fra : jopa

Dato : 20-01-03 16:08

"slet JKUF8" skrev bla..
> men jeg mangler en sort
> kant rundt om min tekst...

I Photoshop 7

Lav din tekst
Højreklik på laget.
Blandingsindstillinger
Optegn langs markering
Kan være du får en rød markering så højreklik igen på laget yderst til højre
hvorefter du finder optegn langs markering. Kan så laves om til sort.
--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk