Mailgate
Fra : Annelise Brahtz

Dato : 20-01-03 13:39

Hvad er adressen til Mailgate, hvor man kan abbonnere på diverse
nyhedsgrupper? Jeg skulle gerne have fat i en tysk nyhedsgruppe.

Mvh.
Annelise Brahtz

Fra : Hedvig Pitzner-Jørge~

Dato : 20-01-03 13:58

Jeg kender ikke mailgate, men her er et par tyske nyhedsgrupper:

de.sci.genealogie (skriv på tysk)
soc.genealogy.german (alle sprog)

Mvh Hedvig

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 20-01-03 23:06

"Hedvig Pitzner-Jørgensen" <hedvig.pitzner@city.dk> skrev i melding
> Jeg kender ikke mailgate, men her er et par tyske nyhedsgrupper:
>
> de.sci.genealogie (skriv på tysk)
> soc.genealogy.german (alle sprog)

Man kan skrive på engelsk på de.sci.genealogie også, og
jeg gjorde det en gang. Det var ikke mange andre som
skrev på engelsk der, men det var da noen.

Anne Lise Hovdal

Fra : Annelise Brahtz

Dato : 21-01-03 11:32

Tak for svarene - men det var Mailgates hjemmeside jeg gerne ville have fat
i.

Mvh.
Annelise Brahtz

Fra : Lars Jørgen Helbo