Kano tur til Sverige
Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 19-01-03 19:37

Er der nogen der har erfaringer med kanu ture i sverige ?

Hvilke ture skal man sejle når man er nybegynder ?
Jesper Raabjerg Larsen ICQ#: 86225162 Current ICQ status: + More ways to
contact me

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-01-03 23:16

Jeg har været afsted et par gange med http://www.kanoekspressen.dk/ De
tilbyder forskellige turer incl transport fra og til DK - jeg ved ikke om de
er billige eller dyre i forhold til andre, men de giver dig alt det udstyr
du skal bruge.

m.v.h. Jesper

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 20-01-03 14:13

"Jesper Pedersen" <nospam_jp@jpdata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> er billige eller dyre i forhold til andre, men de giver dig alt det udstyr

Jeg har også været afsted med Kanoekspressen, og det var rigtig godt. Så
vidt jeg kan se på deres hjemmeside, er det dog (som det også var, da jeg
var afsted) kun en tur, men med forskellige slutmål, afhængigt af hvor langt
vil sejle.
Helge Å er nemt sejlbar for begyndere.

MVH Mette

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 20-01-03 12:28

Jesper Raabjerg Larsen wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med kanu ture i sverige ?
> Hvilke ture skal man sejle når man er nybegynder ?

Forslag:
Tag til Olufström og lej kanoer der.
Fra Kanocentralen kan I sejle ud til flere forskellige shelters og overnatte
der.
Vandet er roligt og det er nemt at orientere sig, "danskervand" som de
kalder det på stedet.
Hvis I vil sejle én vej uden retur kan I for et mindre beløb få bragt/hentet
kanoerne der I måtte ønske det. Vi har flere gange gået ud fra fra Immelens
kanoudlejning og sejlet til Olufström hvor der er en campingplads i
forbindelse med kanocentralen, hvor vi så er blevet et par dage. Der er 3
overbæringer på ruten, men de er rimelig nemme. Den overbæring nærmest
Olufström (Alltidhult) er på små 700 m. gennem lidt skov og mest på grusvej.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : TineOline

Dato : 20-01-03 14:10

Hej

Prøv denne side, www.kanotguiden.com

En svensk side, med oversigt over udlejningssteder, ruter, sværhedgrader
m.m., kort sagt, den totale kanoguide.

Hilsen Tine

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 22:12

> Er der nogen der har erfaringer med kanu ture i sverige ?
>
> Hvilke ture skal man sejle når man er nybegynder ?

Nu kunne jeg ikke undgå lige at lægge mærke til KANO i dit indlæg...
Vil du på feeed kanotur - så kontakt http://www.bisport.cz/cz/ostatni.htm

Billigt - luksus... Kan arrangeres med hotelophold hver nat - og fuld
pension, til meget lidt kurona'er..

Mvh
Allan Rasmussen