Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
visning af billeder på dvd
Fra : Michael

Dato : 20-01-03 09:05

Hej Alle

Jeg har købt en KISS dp-330 DVD, og jeg har nu prøvet næsten samtlige
programmer de beskriver på VCDhelp.com, det lykkedes mig med nogle at
få billeder og menu frem på skærmen, men det virkede ikke helt så
gnidningsløst som jeg havde forestillet mig, (nogle gange sprang den i
billederne og andre gange var der menuer jeg ikke kunne vælge). Det
program jeg havde mest held med var ULEAD, her fik jeg nogle rigtig
gode billeder frem på skærmen.
Er der nogle der har haft held med billedvisning på pågældende DVD
??????
Er der evt. nogle der har et image af en CD med billeder der virker
evt. på en anden DVD ??????
ER der nogle der kan hjælpe, da jeg er ved at være en smule desperat
??????

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-01-03 14:10

"Michael" <mjn@jubiipost.dk> wrote in message
> Er der evt. nogle der har et image af en CD med billeder der virker
> evt. på en anden DVD ??????
> ER der nogle der kan hjælpe, da jeg er ved at være en smule desperat

Roxio.

Jeg har en skive med billeder fra JMJ koncerten i Gl.Vrå. Den virker fint
med billeder og VCD blandet, på en Medion afspiller. Den er lavet vha Roxio
brændeprogrammet.

Klaus

Fra : LRP

Dato : 20-01-03 20:08

Der er en opdatering af F/W til KiSS DP-330 på vej, som skulle forbedre
navigeringen på VCD og SVCD, men den vil stadigt ikke officielt supportere
visning af JPG filer. Selvom mange har fået det til at virke, har KiSS
aldrig påstået, at DP-330 kan vise JPG billeder.

Lars

Fra : Michael

Dato : 21-01-03 13:24

> [...]
> visning af JPG filer. Selvom mange har fået det til at virke, har KiSS
> aldrig påstået, at DP-330 kan vise JPG billeder.

Hej Lars

Tak for svaret.
Jeg forventer ikke at den kan vise billeder som DP-450 der jo lover
Jpeg visning. siger du at den måske kan det alligevel. ??
Det jeg prøver er jo en VCD, som du jo også rigtigt skriver. mener du
at jeg gør det rigtigt nok, men at jeg bliver nød til vente til næste
F/W update før jeg kan forvente at se billeder på min DVD.

MVH/Michael