For de nysgerrige...
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 19-01-03 21:40

Vi har jo i dag fået familieforøgelse i form af Emse og Albert. Indtil
videre tager de det hele i stiv pote. Jeg har lagt dem ind på min profil på
hjemmesiden. Mere følger senere...

MVH Mette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-01-03 22:04

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> skrev i en
> [...]
Albert. Indtil
> videre tager de det hele i stiv pote. Jeg har lagt dem ind på

Hej Mette
Det er da et par dejlige katte, I der har fået, håber alt kommer
til at gå gnidningsløst!

mvh Eva

PS Tillykke til Ronja med de 2 år i går!

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 19-01-03 22:18

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Mette
> Det er da et par dejlige katte, I der har fået, håber alt kommer
> til at gå gnidningsløst!

Hej Eva
Ja, det håber vi naturligvis også. Men indtil det modsatte er bevist, går
jeg ud fra det som noget naturligt

> PS Tillykke til Ronja med de 2 år i går!

Ihh tak. Ja, det var en stor dag med balloner og flag og gaver . På den
ene side er det som om det var i går, hun blev født, på den anden side kan
vi knap huske et liv uden hende.
Og sikke et par forsinkede fødselsdagsgaver! Hun er allerede meget betaget
af "Epse" og "Aple" *G*

MVH Mette

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 22:06

Har du ikke et link??????
plese please please

Henrik

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 19-01-03 22:21

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> Har du ikke et link??????
> plese please please
>
> Henrik

Jo selvfølgelig!
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=28

MVH Mette

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-01-03 23:31

Ih, altså. Det giver et gib i mig, hver gang I skriver om "Emse". Det er jo
vores kælenavn for Emily *SS*

Tillykke med dem.

Mvh. Else (med Avse og Emse*S*)

--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Katrine Lund

Dato : 20-01-03 12:28

Hej Mette

De er bare flotte....kan altså ikke stå for sort/hvide katte
Tillykke med dem.

Katrine Lund

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 20-01-03 12:40

"Katrine Lund" <Ingen@ post> skrev i en meddelelse
> Hej Mette
>
> De er bare flotte....kan altså ikke stå for sort/hvide katte
> Tillykke med dem.
>
> Katrine Lund

Hej Katrine

Ja, det er meget smukke begge to, og sort/hvide katte er flotte...men Emse
og Albert er altså begge blå/hvide

MVH Mette

Fra : Katrine Lund

Dato : 20-01-03 15:13

Hej Mette

Nej for søren.*GG* Det må du altså undskylde, men på min skærm er dine
misser altså sorte/hvide.....i hvert fald i første omgang.
Nu har jeg kigget lidt ekstra og kan ane det blå på albert men ikke på emse.
Det ændrer dog ikke på at jeg stadigvæk synes at det er nogle flotte misser

Katrine

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 20-01-03 16:00

> Hej Mette
>
> Nej for søren.*GG* Det må du altså undskylde, men på min skærm er dine
> misser altså sorte/hvide.....i hvert fald i første omgang.

Hej igen Katrine

Det skal du såmænd ikke undskylde, for du har helt ret: på de billeder ser
de sort/hvide ud. Billederne er helt friske, taget i går aftes. (vi hentede
dem i går eftermiddags). Og vi ville ikke lægge hårdt ud med blitzen, så
derfor er billederne lidt mørke. Vi får uden tvivl snart taget nogle
bedre...

MVH Mette

Fra : Grit Wessel

Dato : 20-01-03 12:52

> De er bare flotte....kan altså ikke stå for sort/hvide katte
> Tillykke med dem.

Så vidt jeg husker er de blå/hvide begge to, men det er nogle år siden, jeg
har set dem, så måske husker jeg forkert?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/