Outlook Express i XP - vedhæftede filer
Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 19-01-03 20:18

Hej Gruppe

Jeg har problemer med min Outlook Express, for hvis jeg modtager en mail,
hvor der f.eks. er vedhæftet et billede eller andet, så kommer filen ikke
med, og der står:

"Outlook Express fjernede adgangen til følgende usikre filer...." (som så
f.eks. er en jpg-fil)

Det skriver den selvom mailen kommer fra en i min adresse-bog!

Jeg kører med Norton Firewall og Virusprogram - kan det have noget med det
at gøre?

What 2 do? And how 2 do it?

På forhånd tak

Per

Fra : Madsen

Dato : 19-01-03 20:38

Per René Gotfredsen skrev:

> "Outlook Express fjernede adgangen til følgende usikre filer...."
> (som så f.eks. er en jpg-fil)

Prøv et kig i den gruppe som omhandler Outlook Express.
Spørgsmålet blev vist sidst besvaret her:

Madsen.

Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 19-01-03 20:42

Takker Madsen - og beklager mit indlæg - det skal ikke ske igen - ihvertfald
ikke indenfor dette emne *GG*

Jeg fandt ud af det ved at nærlæse gruppens indlæg ;)

Mvh.

Per

Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 19-01-03 20:38

Svarer lige på mit eget spørgsmål *S*

Man skal ind i Funktioner => Indstillinger => Fanen Sikkerhed

Der skal man så fjerne fluebenet i "Tillad ikke at åbne filer....." (eller
noget i den dur) *S*

Håber det måske kunne hjælpe en anden ;)

Per