Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cannon powershot S30
Fra : Britta & Ken

Dato : 19-01-03 18:42

Jeg har købt et Cannon powershot S30 i udlandet, men desværre er der kun
engelsk brugsanvisning til. Er der nongen der ved om man kan downloade en
dansk brugsanvisning på nettet. Jeg har prøvet på cannons hjemmeside, men
kan umiddelbart ikke finde nogen.
Mvh Ken

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-01-03 18:55

Britta & Ken wrote:
> [...]
> om man kan downloade en dansk brugsanvisning på nettet. Jeg
> har prøvet på cannons hjemmeside, men kan umiddelbart ikke

Du kan downloade den engelske, men mig bekendt ikke
den danske !

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Alex Jensen

Dato : 22-01-03 08:04

Jeg har købt mit S30 i Tyskland, og der var kun tysk manual med, så jeg har
også søgt den på dansk. Jeg har fundet den engelske på nettet, men Canon her
i Danmark tilbyder desværre ikke downloads af manualer p.t.

AJ