Dansk Hip-Hop
Fra : Morten Steen

Dato : 19-01-03 17:28

Er der nogen herinde der har snablen godt inde i dansk undergrunds-hip-hop
fra "gamle dage"?
Og jeg snakker navne som Beat Around The Bush, Mighty Lifesaver osv.
Så smid mig lige en mail. Jeg leder efter nogle småting du måske kan guide
mig lidt omkring...

Morten

Fra : Jacob E

Dato : 19-01-03 18:56

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> Er der nogen herinde der har snablen godt inde i dansk undergrunds-hip-hop
> fra "gamle dage"?

Jeg har ikke, men er sikker på at nogle af "hommie'erne" fra www.danskrap.dk
har...

Jacob Ekstrøm,
BåtJet Speak

www.baatjet-speak.dk

Fra : Morten Steen

Dato : 19-01-03 18:57

> Jeg har ikke, men er sikker på at nogle af "hommie'erne" fra
www.danskrap.dk
> har...

Det er sgu da et "skud" værd...
Tak for hjælpen, Jacob!

Morten

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 19-01-03 21:43

Hvad vil du gerne vide da? Drop nogle spørgsmål og jeg skal forsøge at
besvare dem!!

Forresten er der nogen der ligger inde med Sphaeren - KBH part II?? Så vil
jeg frygtelig gerne have en kopi! Den kan nemlig kun opdrives på vinyl, og
min gamle Beo player er stået af!!!!

Fra : Morten Steen

Dato : 20-01-03 11:27

> Hvad vil du gerne vide da? Drop nogle spørgsmål og jeg skal forsøge at
> besvare dem!!

Spørgsmål og spørgsmål... faktisk er det sådan at jeg i sin tid havde et
kassettebånd med Beat Around The Bush (Kongehuset), deres demo-stuff. Det
har jeg desværre mistet med årene, så jeg ledte lidt efter en der måske
havde det liggende, som jeg kunne nasse en kopi af?

Ligeledes med Hvid Sjokolade (du ved, med "Nu Hvor Du Har Brændt Mig Af").

Og sidst, men vigtigst : Mighty Lifesaver! Er der slet ikke nogen i dette
land der ligger inde med noget af deres funky stuff fra de tidlige 90'ere?!

Morten

Fra : Bjørn G

Dato : 20-01-03 20:24

Jeg mener at man stadig kan downloade hele "Sovs fra syden" på
hvidsjokolade.dk ?

Fra : Bjørn G

Dato : 20-01-03 20:26

KBH.dk II er bla. at finde på DJ Cars10's nyeste mixtape som, udover KBH.dk,
indeholder en perlerække af især udenlandske numre. Det fås vidst stadig i
Baryske www.baryske.dk
Bjørn G

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2b0dd7$0$2578$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...