hp photosmart 320 - software virker ikke p~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-01-03 17:23

Nu har testet min søsters hp photosmart 320 på både hendes iMac 400 mhz
samt min Pismo - begge med OS 9.2.2 på og på ingen af dem kan softwaren
finde kameraet.

Der kommer en USB advarsel op om at den rette software ikke findes på
Mac'en selvom jeg netop har installeret hp's Mac software version 5.1
som installerer 2453 filer !

Det er temmelig godt klaret at lige præcis den USB dims som skal bruges
til at kunne unloade billederne fra kameraet ikker der.

Prisen på kameraet er ca. 1600,-

Hvad kan hun få i stedet som virker 100% under OS 9.2.2 ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 19-01-03 19:52

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:
> [...]
>
> Prisen på kameraet er ca. 1600,-
>
> Hvad kan hun få i stedet som virker 100% under OS 9.2.2 ?

Hvad er forskellen på hp 320 og 318 ?

Jeg har selv et hp 318 Photosmart og det virkede udemærket på min gamle
iMav 400 DV det skulle IKKE instaleres ekstra software.

Tænd kameraet gå til Setup menuen, sæt det i PC Connect Mode, forbind
til mac'en så skulle den dukke op på skrivebordet.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-01-03 21:19

in article 1fp1mq0.1tv4tcie09mpcN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 19/01/03 17:23:

> [...]
>
> Prisen på kameraet er ca. 1600,-
>
> Hvad kan hun få i stedet som virker 100% under OS 9.2.2 ?

Har du prøvet at skifte 'USB connection mode' i menuen på kameraet så det
dukker op som en extern disk på skrivebordet?

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.