Walking on water - Life is a rollercoaster~
Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 14:55

Hej

Er det bare mig eller ligner Zididadadadadadadadada's sang Walking on Water
Ronan Keatings Life is a rollercoaster ???

Jeg troede først at det var Zididada der havde lavet deres version af en
Keating sang, men det er det jo ikke, eller er det ??? Ikke desto mindre så
passer omkvædene da meget godt sammen

Mvh Anders

Fra : paw jeppesen

Dato : 19-01-03 16:45

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg troede først at det var Zididada der havde lavet deres version af en
> Keating sang, men det er det jo ikke, eller er det ??? Ikke desto mindre

You got a point... tror nu at det er rent tilfældigt, at de lyder ens.

Fra : Negoti8r

Dato : 19-01-03 17:21

> så

> You got a point... tror nu at det er rent tilfældigt, at de lyder ens.

Faktisk kan man lave samme øvelse med DAD's 'Nineteenhundredandyesterday' og
DJ Encore/Engelina's 'Walking In The Sky' :)

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 19:01

> Faktisk kan man lave samme øvelse med DAD's 'Nineteenhundredandyesterday'
og
> DJ Encore/Engelina's 'Walking In The Sky' :)

Infernal har osse TYVSTJÅLET et rif fra Dizzy Mizz Lizzy, kan ikke lige
huske hvad, men det er SÅ tydeligt at det gør helt ondt.

Mvh Anders

Fra : BladeWalker

Dato : 19-01-03 19:30

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:b0ep58$3bi$1@sunsite.dk:

> [...]
>>

> Infernal har osse TYVSTJÅLET et rif fra Dizzy Mizz Lizzy, kan ikke
> lige huske hvad, men det er SÅ tydeligt at det gør helt ondt.

Det er Infernal - Sunrise og DML - Silwerflame.

BladeW