Carl Guldbjerg
Fra : John Thomsen

Dato : 18-01-03 18:21

Er der nogle der har kontakt med Carl Guldbjerg eller er han selv her
på listen?

Så sent som november havde jeg Gedcomp Bingo og efterfølgende
korrespondance med ham, men nu får jeg at vide, at hans adresse -
cgje@get2net.dk - ikke virker

Venligst
John

Fra : P.E. Nikolajsen

Dato : 18-01-03 20:23

Jeg fik for noget tid siden en mail med følgende adresse:

carl.guldbjerg@jensen.tdcadsl.dk

Mvh
P.E. Nikolajsen