oncable spg.
Fra : Jesper

Dato : 18-01-03 17:23

Nogen her, som kender til reglerne for 3. mands brug af ens webspeed (TDC
oncable) ?

Må man lade ukendte personer benytte ens internetforbindelse, via WI-FI
(wireless LAN) via såkaldte hotspots ?

Jeg ved at man gerne må tilslutte flere pc'ere til ens webspeed så alle i
husstanden kan bruge nettet fra hver deres pc.

Må man osse lade sin nabo koble sig på samme forbindelse? hvor går gænsen?
(er grænsen husets 4 vægge?).

Jeg vil gerne, hvis nogen her kan henvise til reglerne, hvis de findes.

mvh
Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-01-03 19:36

Jesper skrev:

> [...]
>Jeg ved at man gerne må tilslutte flere pc'ere til ens webspeed så alle i
>husstanden kan bruge nettet fra hver deres pc.

"Husstanden" er det magiske ord. Det omfatter de personer i din
(nære) familie som bor under samme tag som dig.

>Jeg vil gerne, hvis nogen her kan henvise til reglerne, hvis de findes.

'Reglerne' findes i den aftale du har indgået. Hvis der står
"husstand", skal du benytte ovenstående definition.

--
Bertel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-01-03 20:11

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
> "Husstanden" er det magiske ord. Det omfatter de personer i din
> (nære) familie som bor under samme tag som dig.

Hvor ser du den definition?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-01-03 11:02

Martin Højriis Kristensen skrev:

>Hvor ser du den definition?

I mit eget indlæg. Jeg har ikke nogen henvisning.

--
Bertel