SSL i Hamster
Fra : Morten K. Hansen

Dato : 18-01-03 22:47

Hej gruppe

Jeg bruger Hamster 2.0.0 Hvordan bruger jeg den til at tilgå sikre
nyhedsservere, f.eks. news://secnews.netscape.com på port 563.

Jeg har indtryk af at jeg skal bruge SSL, men ved ikke hvordan.
Er der nogen som har et link, eller et godt råd?
--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen

Fra : Dino

Dato : 18-01-03 23:17

Den 18-1 2003 skrev Morten K. Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
>
> Jeg har indtryk af at jeg skal bruge SSL, men ved ikke hvordan.
> Er der nogen som har et link, eller et godt råd?

<http://sites.inka.de/ximera/hamster-en.html> hvor du også finder de
nødvendige SSL-libraries.

Og i Hamster Konfiguration -> Generelle Indstillinger -> faneblad SSL ->
Avancerede SSL Indstillinger, sæt hak ud for "Brug USA-Eksport
certifecerede..."

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 19-01-03 00:40

Den 18-01-2003 23:17, skrev Dino:

[snip]
> [...]
>
> Og i Hamster Konfiguration -> Generelle Indstillinger -> faneblad SSL ->
> Avancerede SSL Indstillinger, sæt hak ud for "Brug USA-Eksport

Og det var lige det der skulle til! Virker perfekt!

Tak for hjælpen!