Geforce 3 Asus V8200 -> Nvidia Probs!!!!!!~
Fra : Thomas

Dato : 18-01-03 23:05

..::Postet af mig, Thomas, for en kammi::.

Hej, jeg har et kæmpe problem.
Jeg er for nylig blevet gjort opmærksom på at man med nvidia's nview skulle
kunne køre med billede både på skærm og TV. Jeg kan bare ikke få det til at
virke

Mit system er
1400 MHz T-bird
Asus A7V266 Bundkort
512 Mb RAM
Geforce 3 Asus V8200 Deluxe med 64 Mb RAM
Win XP med SP1
(jeg mener ikke at de andre spec's er relevante, men er de det, så gør mig
opmærksom på det og så skal jeg nok poste dem.)

Først installedere jeg bare Nvidia's drivere, det virkede ikke. Alle andre
features var der, men de steder man skulle aktivere billedet på begge skærme
kunne man ikke vælge

Jeg fik af vide at Asus' kort nogle gange havde problemer med
at finde tv-out'en uden deres egne drivere. Så jeg hentede Asus drivere,
installerede dem. Men da jeg ville installere vniew som følger med, fik jeg
en fejlbesked, om at installationen ikke kunne læse nview.dll. Hvad så end
det betyder

Jeg prøvede at bruge detonator drivere. Men det virkede heller.
jeg har også prøvet detonator killer og et lignende prog. for at fjerne
eventuelle rester, men desv.uden resultat.

Vær venlig at hjælpe mig.

PS: Jeg så et andet indlæg hvor det også var en gut der havde problemer med
nview og et asus kort. En venlig sjæl havde svaret ham at det kunne være at
grunden til at det ikke virkede var at ledningen var faldet ud. Tro mig, det
er ikke det der er problemet

PPS: Hvis man ikke kan få driverne til at finde tv'et, er der så ikke en
måde at simulere enheden på, få et program til at sige til nview at der ER
et tv ?? Bare en ide, ved ik' en engang om det er muligt.

Venligst

Kenneth