Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photosig Portfolio!
Fra : René

Dato : 18-01-03 15:15

Hej med jer !

Her er lige et par af mine billeder på www.photosig.com , for dem der gider
bruge lidt tid på billeder )

- René

Fra : René

Dato : 18-01-03 15:22

Ups ... her er den :
http://www3.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=2433

"René" <ross@cool.dk> wrote in message
news:b0bn91$30m7$1@news.cybercity.dk...
> Hej med jer !
>

> Her er lige et par af mine billeder på www.photosig.com , for dem der
gider
> bruge lidt tid på billeder )
>

> - René

Fra : KNL DtP

Dato : 18-01-03 16:19

"René" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse news:b0bnle$3173$1@news.cybercity.dk...

> Ups ... her er den :

WOW!! Det må jeg sige - det er altså nydeligt arbejde! Jeg må sige, at det er
sjældent at vi se et link til en række så flotte billeder - her er virkelig noget at
tage ved lære af...

Lidt spørgsmål (for at kunne tage ved lære):

"Signe"-billederne: Kunne du ikke fortælle lidt om teknikkerne? Lyslægning og
indstilling af kamera?

"Red and green": Er det noget cross-process eller PhotoShop? Fortæl, fortæl.

"Trapped": Jeg er vild med den måde hvorpå du udnytter det kolde dagslys og det noget
varmere kunstlys i rummet bagved.

"Backyard Photography": Har du målt lyset på himlen og så TTL'et modellen i
forgrunden?

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 18-01-03 16:34

Flot.....det må jeg sige...virkelig flot.....det er jo altid en nydelse at
få lov til at kigge i dine fotoalbums og endnu en gang så har du været i det
kreative hjørne og skabt det som jeg nærmere betegnet vil kalde for kunsten
i fotograferingen....virkelig flotte billeder.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-01-03 16:46

"René" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Ups ... her er den :
> http://www3.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=2433

SUPER!
Fedt du sender linket hertil, da de gode tit drukner i de kæmpe mængder
billeder som ryger igennem derinde.. Flot arbejde ''

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 18-01-03 17:41

Hold k... de er flotte og meget kreative - flot flot arbejde.

Mvh. Klaus

Fra : Preben Andersen

Dato : 18-01-03 16:57

"René" <ross@cool.dk> wrote in message
> Ups ... her er den :
> http://www3.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=2433

Flotte billeder, men jeg synes det er synd, at du beskærer flere af
modellerne for hårdt i hovedet - lad os få noget mere med.

mvh
Preben

Fra : John

Dato : 18-01-03 17:04

"René" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Ups ... her er den :
> http://www3.photosig.com/userphotos.php?portfolioId=2433

Du har valgt at lade billederne tale, og det gør de godt. Jeg har ofte for
vane, at bedømme skribenterne i dette forum, ud fra det arbejde de
fremlægger. Selvklart ikke deres menneskelige egenskaber, men når en
skribent skriver om dette eller hint inden for fotografiske emner, aftvinger
det mere respekt for et synspunkt, hvis samme person kan fremvise gode
resultater frembragt med dennes filosofi, teknik og generelle indstilling
til det, at tage billeder.

Der tales ofte om beskæring og "Det gyldne Snit". Jeg er selv tilhænger af
(kraftig) beskæring. Jeg mangler dog ofte fantasien til at lave beskæringer
som denne:

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=568242

En modig beskæring, der trigger fantasien. Hvad kigger pigen på? Hvad har
fået smilet frem? Personligt ville jeg dog have lavet det uden toning.

Teknik i denne klasse lægger langt fra, hvad jeg selv evner:

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=618936

Og et klassisk og smukt eksempel på lyssætning (vindue med reflektor?):

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=614959

Men billedet virker grumset eller "mudret"?

Dette billeder er igen en opvisning på smuk teknik og flot og eftertænksom
efterbehandling:

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=614959

Billeder i denne klasse er en udfordring at bedømme. De lægger langt over
hvad jeg selv kan præstere, og virker derfor i starten overvældende. Og
selvsagt burde de også bedømmes ud fra langt hårdere kriterier, end jeg
normalt bruger i denne gruppe, idet de ligger på en ret højt niveau. Jeg
valgte i stedet at nyde de mange flotte billeder du har lavet, og takker for
kigget.
--
MVH
John K Hansen

Fra : René

Dato : 18-01-03 21:14

Jamen de anmeldelser jeg har fået indtil nu på mit portfolio er ret
overraskende positive set ud fra min generelle opfattelse af stedet her, og
dansk fotografi i helhed. Så tak for det må jeg sige! Det er rart at se at
janteloven ikke totalt har overtaget DK.

Mange gode fotografiske hilsner til alle jer fra :

René Asmussen

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 18-01-03 23:09

Hej Rene.

Janteloven eksistere i bedste velgående, men vi er nogen som er nået lidt
længere i vores liv, så langt at Janteloven er en fortidslevning, som ikke
påvirke det helt store i dagligdagen.

Det er derimod glædeligt at fotografer som dig vil bidrage med billeder af
en rigtig høj kvalitet.

Fortsæt dit gode arbejde til glæde for dig, men også til glæde og
inspiration for os andre.

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 19-01-03 16:28

Tror du ikke lige du undervurderer læserskaren i dette forum en smule? Nu
har du fået så meget ros for dine billeder og for visionfoto.dk og så vælger
du alligevel at fremhæve janteloven som et udpræget karakteristika her i
gruppen. Jeg synes din opfattelse af stedet her er nedladende, og det kan
undre mig at du poster et link til PhotoSIG, hvor du i forvejen burde få
tilstrækkelig opmærksomhed, når "stedet her" så åbenlyst er fyldt med en
række idioter, der ikke når dig til sokkeholderne.
Din tilsvarende nedladende holdning til dansk fotografi er jo bare
morsom...Er du ikke selv dansker? Men den eneste af international klasse,
eller hvad mener du egentlig? Så vidt jeg husker har vi i de senere år
vundet en hel del internationale priser her i DK.

/ib

Fra : René

Dato : 19-01-03 16:56

Hej Ib!

Du misforstår da vist hele undertonen i det budskab der lå her. Jeg har
intet imod dansk fotografi ... hvorfor skulle jeg have det ??? Det har da
givet mig meget. Men det er vist nærmere omvendt tror jeg. Se alle de
historier der jonglerer omkring uden hold i. Og desuden så er min hentydning
omkring janteloven ikke henvist til alle i dette forum, blot min lille
"fanskare" på en 4-5 personer der konstant er efter min person (mine fjender
om du vil). Så tag du den bare med ro, det var bestemt ikke minded på dig
eller størstedelen af de andre udemærkede fotografer herinde!

MVH

René

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 18:11

René skrev:

hmmm, så er der måske heller ikke hold i, at du drev chikaneri overfor
folk der tillod at give dine billeder kritik ?

Men syntes stadig du skylder og give en forklaring på:

- Hvorfor er du udelukket fra at deltage på www.foto.no og hvorfor
deltager du ikke på www.fotokritik.dk og hvofor er du udelukket fra
SDF osv. listen er vist lang, du kan jo selv fortsætte.

> [...]
>om du vil). Så tag du den bare med ro, det var bestemt ikke minded på dig
>eller størstedelen af de andre udemærkede fotografer herinde!

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : René

Dato : 19-01-03 19:23

Kære UlF!

Ikke fordi jeg gider bruge mere krudt på dig Ulf, og ikke fordi jeg vil tage
de samme "handsker" på som dig, Men vil du så ikke forklare folk hvorfor din
profil blev slettet fra www.photosig.com ??? Hvor du såvidt jeg husker
indtil for nylig havde 2500 points ???? Og idag ikke har mere end en 500
stk´s

MVH

René

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 19:33

René skrev:

> [...]
>profil blev slettet fra www.photosig.com ??? Hvor du såvidt jeg husker
>indtil for nylig havde 2500 points ???? Og idag ikke har mere end en 500

Der dummede du dig

Fra : René

Dato : 19-01-03 19:45

Hvad mener du med "jeg dummede mig" ???

Ramte jeg et ømt punkt Ulf ??

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 19:49

René skrev:

>Hvad mener du med "jeg dummede mig" ???
>
>Ramte jeg et ømt punkt Ulf ??

Det tror jeg ikke du gjorde, men det bekræftede bare min mistanke

Fra : René

Dato : 19-01-03 20:06

"Det tror jeg ikke du gjorde, men det bekræftede bare min mistanke"

Mistanke for hvad ??? Du blev smidt af photosig for at have chikaneret folk.
Så hvad er din mistanke ??? Nu er du nødt til at forklare dig !!

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 20:04

René skrev:

Ja, hvis den eneste grund til jeg blev smidt af photosig, skyldes at
jeg brugte de samme metoder overfor dig, som du bruger, så glæder det
min røv, at jeg blev smidt af.
Så bekræfter det stadig min mistanke.

Tak for oplysningen den var værdifuld

Fra : René

Dato : 19-01-03 20:31

Jamen så tror jeg folk kan se hvor vi er henne ... så lad os da slutte her
Tak for din ærlighed Ulf for engangs skyld!

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 20:07

René skrev:

>Mistanke for hvad ??? Du blev smidt af photosig for at have chikaneret folk.
>Så hvad er din mistanke ??? Nu er du nødt til at forklare dig !!

Så Rene, nu er det din tur

Fra : René

Dato : 19-01-03 20:45

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 20:51

René skrev:

>Jamen så tror jeg folk kan se hvor vi er henne ... så lad os da slutte her
> Tak for din ærlighed Ulf for engangs skyld!

Næ Rene, nu kan du ligeså godt fortsætte nu du er i gang, du vil da
ikke ha at andre her i gruppen skal få det indtryk, at du er en
tøsedreng ?

Men når du får hår under armene og kan opfører dig som voksen, så tør
du nok også fortælle hvorfor -

- Hvorfor er du udelukket fra at deltage på www.foto.no og hvorfor
deltager du ikke på www.fotokritik.dk og hvofor er du udelukket fra
SDF osv. listen er vist lang, du kan jo selv fortsætte.

Hvis os nu at du er en mand og ikke en tøsedreng.

Fra : René

Dato : 19-01-03 22:31

Hvor gammel er du Ulf ... siden du mener du har hår under armene ??? Det
gik iøvrigt af mode tilbage i 70´erne ... hi hi

Fra : René

Dato : 19-01-03 22:33

Har du forresten st mit seneste billede Ulf ... kan du lide det ???

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=634577

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-01-03 22:21

"René" wrote:

> [...]
> profil blev slettet fra www.photosig.com ??? Hvor du såvidt jeg husker
> indtil for nylig havde 2500 points ???? Og idag ikke har mere end en 500

Hva' Rene, de der point på www.photosig.com - er det sådan, at
de bliver konverteret til US$, eller er det bare en narhat...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 19-01-03 22:24

Niels Ebbesen skrev:

>Hva' Rene, de der point på www.photosig.com - er det sådan, at
>de bliver konverteret til US$, eller er det bare en narhat...?

Pyt med det, han her jo netop bevist at han er en tøsedreng.
Knægten har ikke hår under armene, og er i mine øjne kun en hønserøv

Fra : Carsten Holck

Dato : 20-01-03 11:00

U. Pedersen skrev:
...................>
> Pyt med det, han her jo netop bevist at han er en tøsedreng.
> Knægten har ikke hår under armene, og er i mine øjne kun en hønserøv

Det er jo også det rigtige sted at have en hønserøv siddende

/@rsten

Fra : René

Dato : 20-01-03 12:39

Hej Carsten !

Jeg forstår ikke hvad dit indlæg har med "Photosig Portfolio" og gøre !! ??
Gør du selv det ?? )

MVH

René

Fra : René

Dato : 20-01-03 12:38

He he ... jamen Ulf ... jeg kan da ikke gå i yderligere diskussion med dig,
du har jo skrevet under på ved din indrømmelse at du selv chikanerer folk og
derfor blev smidt af www.photosig.com . Hvorfor skal vi så diskutere vi er
jo enige, den ene har jo ikke noget at lade den anden høre. Jeg må da have
mere "hår på den"(for at bruge dine egne udtryk) en du.. Da jeg kan indrømme
at jeg i tidernes morgen har dummet mig og lært af mine fejl. Samtidig sagt
undskyld overfor de 3 personer der var involveret i Esbjerg Fotoklub.

Og med hensyn til SDF, er jeg ikke smidt ud derfra som du OGSÅ har
misforstået, så er det sådan at man i Esbjerg Fotoklub automatisk er medlem
af SDF når man melder sig ind. Og når man så ikke længere er medlem så
bliver man også automatisk meldt ud igen. Man kan dog stå registreret som
"personligt medlem", men det er ret dyrt. Og jeg mener ikke at jeg får nok
ud af et sådant medlemsskab for de penge det koster. Derfor er jeg ikke
medlem af SDF på nuværende tidspunkt, så hvilke historier du har løbende
oppe i dit "behårede" hoved aner jeg ikke noget om , men jeg forventer folk
kender lidt til sagen før de prøver at diskutere den. Andet vil være en hån
imod min udemærkede intelligens)

Men tak for sluderen Ulf, det var lærerigt jeg ved nu selv hvordan jeg ikke
vil være

Fra : U. Pedersen

Dato : 20-01-03 15:09

Hej Rene.

> [...]
>at jeg i tidernes morgen har dummet mig og lært af mine fejl. Samtidig sagt
>undskyld overfor de 3 personer der var involveret i Esbjerg Fotoklub.

Tak, det var da dejligt at du for en gangs skyld bare var lidt ærlig,
det må jeg så tage hatten af får, men alligevel syntes jeg nu der er
nogle huller i din forklaring, bla. passer den ikke rigtig sammen med
din kammerat Sørens udlægning af forløbet, men det må i jo så ordne
indbyrdes.

> [...]
>kender lidt til sagen før de prøver at diskutere den. Andet vil være en hån

Fair nok, at når man bliver "gået" i en fotoklub, at man så heller
ikke kan være medlem af SDF, men det mister man da ikke sine
æresbevisninger af eller har jeg misforstået igen ?

>Men tak for sluderen Ulf, det var lærerigt jeg ved nu selv hvordan jeg ikke
>vil være

Selv tak, jeg er mod andre, som de ønsker jeg skal være mod dem.

Jeg tager billeder for min fornøjelse, og ikke fordi det er en
besættelse.

Hvis bare du kunne se ud over din egen næsetip, og erkende, at der er
andre end dig der tager billeder. Så er du nået langt.

Fra : René

Dato : 20-01-03 16:17

Hej igen Ulfi !

> æresbevisninger af eller har jeg misforstået igen ?

Jamen hvad er et æresbevis ??? Nu er jeg slet ikke med, jeg har ikke fået
noget æresbevis nogensteder `??? Er det ikke noget man giver til
pensionerede sømænd ???? Endnu engang understreger du, at du intet aner om
sagen, men som sædvanlig løber med halv vind!!

> andre end dig der tager billeder. Så er du nået langt.

Jeg respekterer da klart andres billeder, hvorfor skulle jeg ellers deltage
i ikke mindre end 6 forskellige fotoforums verden over hvis ikke jeg gad
benytte mig af de dertil indrette funktioner. Der er da sågar steder hvor
man ikke kan uploade uden at give andre kritik ??

Her er nogle af de steder jeg benytter, som jeg også varmt kan anbefale
andre i dette forum. Der er en del fotografer der er ret dygtige her :
www.photo.net www.photosig.com www.photoforum.ru
http://www2.fotocommunity.de/ http://www.shuttercity.com
http://www.usefilm.com/ Dette er som sagt steder hvor jeg uploader mine
billeder, modtager kritik, giver kritik, deltager i forums osv. Så endnu
engang beviser det jo bare Hr. Ulf PEdersen at du vrøvler som sædvanlig , om
ting som du ikke aner en "badehat" om ... men .... lad os da endelig
understrege det yderligere!! For jeg formoder du og Hr. Ebbesen har flere
spørgsmål på lager da i jo synes mine billeder er en sand fryd for øjet. Tak
for det forresten )

Fra : René

Dato : 20-01-03 12:29

Hej Niels !

Jamen der er da gang i fotografiets efterspørgsel generelt, så selvfølgelig
er også efterspørgsel efter mine fotografier... !! Hvad med dig ??? Tjener
du nogle dollars eller er dit også, hvad var det du kaldte det : "narhat"
mener du : narrehat ???

MVH

René

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-01-03 13:05

"René" wrote:

> [...]
> du nogle dollars eller er dit også, hvad var det du kaldte det : "narhat"

Du svarer ikke rigtigt på mit spørgsmål, så jeg gentager og
præciserer det lige.

Jeg vil gerne vide, om I kan få konverteret jeres point på
www.photosig.com til til US$...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René

Dato : 20-01-03 13:36

Jamen kommerciel fotografi og godt solidt amatør fotografi har jo intet med
hinanden at gøre. Skal man lave ensformige bestillingsopgaver hver eneste
dag, kan man da ligeså godt stå ved et samlebånd, hvor de laver køleskabe
(ikke at der er noget galt i at samle køleskabe) eller andet for den sags
skyld. Desuden får man anmærkninger når folk synes det man laver er godt, og
jo bedre de synes det er, jo større er anerkendelsen på den givne server
Du kan da prøve at uploade og se hvor langt dine evner rækker! Det er en
offentlig server, alle er velkomne. Så gik din tid måske også bedre, da du
jo stort set altid sidder herinde, kan du vel ikke have meget andet at lave
eller ????

MVH

René

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-01-03 14:29

"René" wrote:

> Jamen kommerciel fotografi og godt solidt amatør fotografi har jo intet med
> hinanden at gøre.

Ahmm... det skal altså forstås sådan, at I på www.photosig.com
er det nogle amatører som kæmper om æren, så er det bare at jeg
ikke forstår, at kampen ikke kan foregå på en ærefuld måde...!

For det er jo sådan, at vi to aldrig er mødtes på de web-sites,
hvor der konkurreres og udveksles kritik, så min bedømmelse af
dine personlige egenskaber beror udelukkende på det du har pos-
tet i denne gruppe.

Og jeg har jo flere gange ytret, at jeg synes du er en dygtig
fotograf, og derfor er det smadder ærgeligt, at du har det
problem, at du har alt for høje tanker om dig selv.

Det er åbenlyst, at du svært ved at respektere andre mennesker,
og det er jo egenlig lidt trist, for du kunne sikkert bidrage
med masser af foto-viden, men alle dine indlæg er desværre
centreret om din egen person, og du bruger enhver tænkelig lej-
lighed på at fortælle os alle sammen hvor fantastisk go' du er.

Jeg synes du skulle ta' og vise os, at du har lært af de fejl
du begik sidste gang du frekventerede denne gruppe, og gennem
nogle seriøse bidrag vise, at det ikke bare er snak, når du
siger at du har lagt stilen om.

Og ja, det det er ikke spor skægt, at stå og lave varefotogra-
fering til et dødsygt katalog, men du kunne godt tåle at skulle
arbejde for føden med dit kamera, det ville måske lære dig, at
det ikke fører nogen vejne, at rende rundt og spille "kong gul-
lerod", og med lidt held, så vil du også indse, at det virker
grinagtigt, når du hyler op om jantelov, blot fordi nogen til-
lader sig at fremføre kritik af dig.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René

Dato : 20-01-03 16:31

> du begik sidste gang du frekventerede denne gruppe, og gennem
> nogle seriøse bidrag vise, at det ikke bare er snak, når du
> siger at du har lagt stilen om.

Jamen Niels , jeg har intet imod at bidrage med noget konstruktivt til alle
de SREIØSE mennesker der er på dette forum her. Er der nogen som vil vide
noget om hvordan jeg arbejder med mine billeder har jeg da intet problem med
at oplyse dem det. Men da jeg aldrig har set noget konstruktivt fra dig og
Ulf Pedersen, kan jeg jo ikke have andet end totalt mangel på respekt for
jer 2 og den holdning er jeg da bestemt ikke ked af at have, for det morer
mig da umådeligt at vise disse forum indlæg frem til dem jeg kender, det får
vi nu meget sjovt ud af ) Så tro endelig ikke at det genere mig, jeg
bliver bare underholdt af jer 2.
Tak for det forresten !

> [...]
> og det er jo egenlig lidt trist, for du kunne sikkert bidrage
> med masser af foto-viden, men alle dine indlæg er desværre

Kan du så forklare mig, hvorfor jeg underviser i foto, hvorfor jeg sammen
med 12 andre mennesker starter en ny fotogruppe (www.visionfoto.dk ) op med
alt det indebærer. Hvorfor vi tager på fototure sammen med andre folk fra
Danmark, og jeg kunne blive ved!! er du virkelig så meget fra "snøvsen" at
det jo ikke hænger sammen at sige sådan. Du har samme fejl som Ulf. Du
kender ikke en klap til mig, og udtaler dig udfra ting du har hørt udfra det
halve sammenhæng og ikke en klap andet. Havde du haft den objektive "hat" på
fra starten af, havde du sikkeret kunne se tingene i et andet perspektiv!

> fotograf

Jamen tak skal du have !!

> arbejde for føden med dit kamera

Jeg ville ALDRIG ødelægge min hobby med en kommericel indstilling til det.
Alt det kreative og det gode i billederne ville da forsvinde totalt. Tiden
til at kæle for et enkelt billede skal være til stede før det bliver godt,
og det kan det ikke blive ved ikke at arbejde med det hårdt og målrettet!

MVH

René

Fra : Søren Højberg

Dato : 20-01-03 16:47

> Og jeg har jo flere gange ytret, at jeg synes du er en dygtig
> fotograf, og derfor er det smadder ærgeligt, at du har det
> problem, at du har alt for høje tanker om dig selv.

Niels

Kan du ikke lige definere, hvornår man har for høje tanker om sig selv ?
Så vidt jeg kan se, startede denne tråd med et fagligt link til en portfolio
på photosig, som viser René's evner som fotograf.
Er det forkert at vise, at man er god til noget...?
Er det i bund og grund ikke det, der irriterer Jer ? Det burde da inspirere
i stedet... Det gør det i hvert tilfælde for mig, så jeg kan ikke forstå
tankegangen.

Mvh
Søren

Fra : René

Dato : 20-01-03 16:55

Hej Søren !

Tak det glæder mig at andre kan se den dybere mening med mit post, det var
netop det jeg ville, istedet for at bruge tid på at diskutrere pjat og
pjank, ville jeg benytte muligheden til at bringe tingene tilbage på sporet
... nemlig foto ... !

MVH

René

Fra : U. Pedersen

Dato : 20-01-03 17:33

René skrev:

> [...]
>pjank, ville jeg benytte muligheden til at bringe tingene tilbage på sporet

Ja af min røv og i min røv, I er ikke kommet ret meget længere end
sidst i optrådet på de skår brædder

enhver kan jo se det er sendt fra den samme pc

Fra : Søren Højberg

Dato : 20-01-03 21:17

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse
> enhver kan jo se det er sendt fra den samme pc

15:50:42 GMT)

Ulf...Jeg tror du skal læse lidt i nogle computerhæfter...noget
grundlæggende så du måske kan forstå at 1 offentlig ip-adresse ikke
nødvendigvis betyder 1 computer. Men derimod flere computere. Det er det man
kalder for lokalnet. *ROFLMAO*
Har du overvejet den mulighed, at vi er et par stykker der deler
Internetforbindelse ? Og dermed ip-adresse... He he...nåh nej

Venligst
Søren

Fra : René

Dato : 20-01-03 21:36

he he .... good one Søren !!! Ulf ... du vrøvler igen !!!

Fra : René

Dato : 20-01-03 16:35

Men Gutter ..... her mener jeg Ulf og Niels Ebbesen .... hvor underholdende
dette end må være at diskutere med de herre... jamen så vil jeg nu ud og
lave det det hele handler om nemlig ... Billeder .... og synes da også i
kunne trænge lidt .... så kan i hygge jer foran skærmen!!!

MVH

René

Fra : Lars

Dato : 20-01-03 21:46

René wrote:
> [...]
Billeder
> .... og synes da også i kunne trænge lidt .... så kan i

Ja ja da -men i kan jo i modsætning til ovennævnte komme væk
fra tastaturet og tage billeder. I er ikke bundet af en
kværulerende tvangstanke - den at i skal kontrolle at alle
på Usenet overholder alle REGLER - OH HIL REGLER""""

Og I atger endog gode billeder - og ikke som visse
ovennævnte der tager såkaldte stockfotos - af ringe
karakter - og som enddog forsøger at sælge lortet - selv om
man GRATIS kan få SKIDE GODE COPYRIGHTFRIE fotos her:
http://www.ecarboot.net/photolibrary/display.asp

Rart at se noget nyt blod her!

"Desuden kan jeg ikke se nogen grund til at springe over
hvor gærdet er
lavest, når man kan vente på at det alligevel bliver revet
ned fordi der skal bygges en omfartsvej...
- Claus Frørup og Asbjørn Christensen i dk.snak."

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : René

Dato : 20-01-03 22:15

Lars er Gud !!!

Tak for det

MVH

René

Fra : Lars

Dato : 20-01-03 22:17

René wrote:
> Lars er Gud !!!
> Tak for det
> MVH
>
> René

Vil det sige at jeg er ansat ved Komunen?

Kraft ist irrelevant. Wir wollen uns weiterentwickeln.
Wir werden ihre biologischen und technologischen
Besonderheiten
unserer Kultur hinzufügen. Sie werden sich daran gewöhnen
uns zu dienen.

Fra : Søren Højberg

Dato : 20-01-03 22:46

Lars ! Jeg kunne ikke have formuleret det bedre selv

Venligst
Søren