Konto i schweiz
Fra : Jeppe Kahl Jepsen

Dato : 10-03-01 07:12

Hej alle sammen
Jeg har en søster der arbejder i Scweiz og hun skriver at hun får 9,25 % i
indlånsrente
kan det passe?
Er der realistisk eller har hun taget fejl af udlånsrenten

--
Venlig hilsen
Jeppe K@hl

jeppekj@email.dk ICQ 63431417 Tlf
Problemet er idag ikke at komme på internettet, problemet er at komme af :)

Fra : peter herzberg

Dato : 10-03-01 12:09

Hun har nok tager fejl, idet renterne ikke er større end her.
Man kan dog få 11% i island på statsobligationer og sikkert nogen lign.
eller mindre på en konto der.
Hvis et normalt land, der giver 0-4% i rente alligevel giver 9%, så lugter
det langt væk af useriøsitet.
Ligesom her i DK kan du få op til 5% i rente visse steder. Hvis du får 9%
hos en eller anden, så hold nallerne væk.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-03-01 19:03

Korrekt - Island er vist det eneste i vor omegn, hvor du kan få så
høje renter.

vh
jørgenOn Sat, 10 Mar 2001 12:09:19 +0100, "peter herzberg"