Fight Club (micro-spoiler)
Fra : Don G.

Dato : 17-01-03 21:53

Hejsa NG,

Jeg har lige genset denne film for 3. gang og er stadig dybt fascineret.
Dejligt.
Nå, men til sagen: Vi kom efterfølgende til at diskutere de steder hvor Brad
Pitt er klippet ind i små glimt, og blev hurtigt enige om at der var ganske
sikkert mange vi havde overset. -Så: Er der nogen der ligger inde med et
link til en komplet liste med samtlige "Tyler Durden Flashs" - altså de
steder hvor han er klippet ind i lige nøjagtig så kort tid at man når at
registrere noget...???

Mvh. Don G.
http://don-g.dk

Fra : HKJ

Dato : 17-01-03 22:11

"Don G." <news@don-gSLET-DETTE.dk> wrote in message
> [...]
> link til en komplet liste med samtlige "Tyler Durden Flashs" - altså de
> steder hvor han er klippet ind i lige nøjagtig så kort tid at man når at

Som altid:

http://us.imdb.com/Trivia?0137523

SPOILER: Tyler appears in the film at least five times before Jack glimpses
him on the moving walkway in the airport. In the first four appearances,
Tyler flashes onscreen for just an instant and is only visible when the
Narrator has insomnia:
a.. At the photocopier at work;
b.. In the doctor's office, when Jack is learning about the testicular
cancer support group;
c.. At that group's meeting;
d.. As Jack sees Marla leaving a meeting but doesn't follow her.
e.. The fifth glimpse is longer: the Narrator is in a hotel room on one of
his business trips and a closed-circuit channel shows the hotel's staff
saying, "Welcome!" - Tyler is in a white tuxedo on the far right.

Fra : Don G.

Dato : 18-01-03 02:38

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Som altid:
> http://us.imdb.com/Trivia?0137523

Perfekt!
Jeg takker, bukker og nejer (og undrer mig hvorfor jeg ikke selv fandt det
da jeg var IMDB for at læse om filmen...)

Mvh. Don G.
http://don-g.dk

Fra : Finn Nielsen

Dato : 18-01-03 07:50

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> writes:

> [...]
> his business trips and a closed-circuit channel shows the hotel's staff
> saying, "Welcome!" - Tyler is in a white tuxedo on the far right.

Og e tæller ikke med. Det er ikke i et glimt og ifølge kommentartracket
med Brad Pitt, Helena Bonham Carter og Edward Norton er det ikke engang
en del af historien, Brad Pitt ville bare gerne være med i hotelvideoen
og det fik han så lov til.

--
Finn Nielsen - http://www.finnnielsen.dk/

Fra : Andrew

Dato : 18-01-03 10:25

> Hejsa NG,
>
> Jeg har lige genset denne film for 3. gang og er stadig dybt fascineret.
> Dejligt.

Enig, det er en helt igennem fantastisk film!

Mvh Anders

Fra : MP Jakobsen

Dato : 18-01-03 11:25

> Jeg har lige genset denne film for 3. gang og er stadig dybt fascineret.
> Dejligt.

Som mange andre, meget enig. Jeg har dog efterhånden set den så mange gange
at den ikke er så interessant længere... Jeg skrev 3.g's opgave om den i
Gymnasiet.

MP

Fra : Andrew

Dato : 18-01-03 13:26

> Som mange andre, meget enig. Jeg har dog efterhånden set den så mange
gange
> at den ikke er så interessant længere... Jeg skrev 3.g's opgave om den i
> Gymnasiet.

Sjovt du siger det, jeg har netop afleveret min 3g's opgave om Fight Club
igår

Mvh Anders

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-01-03 15:00

Andrew wrote:

> Sjovt du siger det, jeg har netop afleveret min 3g's opgave om Fight
> Club igår

*suk* jeg føler mig gammel efterhånden... tænk at det allerede er 5 år
siden, jeg afleverede min 3.g's opgave om Robert Bruce I (ja, stærkt
inspireret af at have set Braveheart ca. 20 gange siden 1.g).

Oh boy... og den lørdag aften i opgaveugen, hvor vi var et par stykker,
der holdt pause fra skriveriet og så Star Gate (Laserdisc) på
storskærm... og sound tracket til The Fifth Element kørte konstant under
selve skriveprocessen. Eller var det The Fifth Element vi så? Man
glemmer hurtigt detaljerne.

*suk*

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard