Køb af Siemens Gigaset 3010 Micro i Tyskla~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 10-03-01 00:20

Nogen der anbefale/fraråde at købe telefon i Tyskland?

Jeg tænker specielt på en Siemens Gigaset 3010 Micro, som f.eks. er
omkring kr. 6-700 billigere end de kr. 2.000 som Telebutikken vil
have.

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-03-01 15:57

Hej...

Claus Nielsen <cnn@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tænker specielt på en Siemens Gigaset 3010 Micro, som f.eks. er
>omkring kr. 6-700 billigere end de kr. 2.000 som Telebutikken vil

Den kan du roligt købe i Tyskland, blot skal du være opmærksom på at
funktionen "Vis nummer" ikke vil fungere i DK, der bruges et andet
system her.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Karsten Jühne

Dato : 10-03-01 16:21

On Sat, 10 Mar 2001 15:57:12 +0100, Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org>
wrote:

>Den kan du roligt købe i Tyskland, blot skal du være opmærksom på at
>funktionen "Vis nummer" ikke vil fungere i DK, der bruges et andet
>system her.

Gælder det også de tidligere omtalte Ascom Eurit'er?
--
Mvh.
Karsten

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-03-01 16:27

"Karsten Jühne" <karsten@jyhne.dk> skrev i en meddelelse
> Gælder det også de tidligere omtalte Ascom Eurit'er?

Det er kun det analoge system der er anderledes.
ISDN'erne bruger samme system, men da Tyskland har en anden nummerplan
kommer det famøse foranstillede nul, som dog vistnok kan slåes fra.
Mit siemens-grej (2060 + 200C'ere) er købt i Telebutikken, men har stadig
nullet. Det betyder dog ingenting. Håndsættene kan sagtens stadigvæk finde
navnet i telefonbogen hvis det er en jeg kender...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-04-01 19:02

Hej Claus
Køb du bare din 3010 i tyskland. Jeg købte min for 10 mdr siden og har ikke
haft problemer. (http://www.neumannct.de/)
En lille sød historie.
Under ombygning forsvandt 3010'eren i 4 mdr. For 2 mdr. siden fandt vi den
igen UNDER 75 cm stabilgrus. En tur på radiatoren og og en opladning så var
den klar igen.
Så jeg kan kun anbefale det lille dyr.

mvh
Tommy Jensen