"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@mail.dk> wrote in message news:<3e2c1710$0$124$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Michael" <m@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:768a6821.0301200524.6fcf455d@posting.google.com...
> > Jeps jeg fik telefonen i fredags og glædede mig til at tage den i
> > brug. Desværre viste det sig, at der var så meget støj på linjen at
> > jeg ikke kunne føre en samtale eller bare få en klartone. Problemet
> > viste sig at stamme fra mit adsl modem fra TDC (Ericsson), telefonen
> > virker nemlig perfekt når jeg kobler modemet fra. Jeg har idag talt
> > med både B&O samt TDC omkring problemet. B&O giver skylden på adsl
> > modemet og TDC mener at det er BeoCom 4 telefonen der er problemet -
> > lækkert ikke
> > Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er andre der har
> > oplevet de problemer som jeg har? Og samtidig advare personer der har
> > adsl og påtænker at anskaffe sig den nye BeoCom 4 telefon, om at der
> > måske kan opstå problemer.
> >
> > Ellers kan jeg kun anbefale telefonen, den har imho et flot design og
> > god brugervenlighed.
> >
> > /Michael
>
> Jeg bliver nødt til at spørge om det er en gør det selv ADSL!
>
> MVH
> Kent Glerup
Det er en "gør det selv" installation. Men idet der er tale om at
koble et stik i væggen, så ændrer det vel ikke så meget?
Undskyld det sene svar i øvrigt
Hilsen
Michael