Ella Ella ???
Fra : Brian Haagh

Dato : 09-03-01 22:51

Hej alle !

Er der ikke en venlig sjæl derude som kan huske hvad den franske sangerinde
hed som for ca. 5 - 6 år siden lavede en sang der hed "Ella" eller "Ella
Ella" det var en hyldest til jazzsangerinden Ella Fitzgerald.

På forhånd tak !

Og ha´ en strålende weekend - foråret er på vej

MVH

Brian/

Fra : Chris

Dato : 10-03-01 00:48

On Fri, 9 Mar 2001 22:51:14 +0100, "Brian Haagh" <hippy@os.dk> wrote:

> [...]
>hed som for ca. 5 - 6 år siden lavede en sang der hed "Ella" eller "Ella
>Ella" det var en hyldest til jazzsangerinden Ella Fitzgerald.

Hun hed France Gall. Sangen hed i øvrigt "Ella Elle l'A". Sangen er
fra albummet "Babacar" og er fra 1987.

France Gall vandt vist nok Eurovisionens Melodi Grand Prix i 1968,
hvis jeg ikke husker helt Gallt

kh
Chris Hansen

Fra : phonoteket

Dato : 10-03-01 09:00

Hej Chris !

Tusind tak for dit svar, det var jo lige hende jeg søgte

Brian/

Fra : Jørgen Vestergren La~

Dato : 11-03-01 16:10

Joh da... Navnet var France Gall.