Tur til Kina (Beijing og Hong Kong)
Fra : Gard Karlsen

Dato : 17-01-03 10:56

Hei

Det ser ut som det går mot tur til Kina i slutten av mars. Vi har planer om
å se Beijing, Xian og Hong Kong i løpet av to uker. Jeg har funnet en del
informasjon på nettet allerede men jeg vil gjerne høre fra dere som har vært
på tur til Kina: hvilke reisebøker er best, hvilket vær kan vi forvente i
mars, hotell anbefalinger, ting som er verd å få med seg, ting som vi ikke
bør få med oss osv.

Reiseruten vår er omtrent slik: Beijing (6 dager..hotell ligger i pakken),
deretter Xian i et par dager og resterende i Hong Kong. Vi er ikke helt
sikre om vi skal bruke tog eller fly internt i Kina så dere må gjerne kommer
med erfaringer.

Håper at jeg kan få litt hjelp til planleggingen av turen

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : Magnus

Dato : 17-01-03 23:13

Fra : Anonymous Alcoholic

Dato : 17-01-03 23:19

Hej Gard

Får vi en rejsebeskrivelse fra Dig, i samme høje kvalitet som de andre, når
du kommer hjem ?

Mvh.
http://www.Rejsebeskrivelser.dk

Fra : Gard

Dato : 18-01-03 12:43

Hei

Selvfølgelig. Jeg lover at jeg skal ta en masse bilder med mitt Canon
Powershot S30 og jeg skal skrive et langt reisebrev om våre opplevelser i
Kina

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : Andre Hope

Dato : 06-02-03 20:20

"Gard Karlsen" <gardkarlsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kommer
> med erfaringer.
>
> Håper at jeg kan få litt hjelp til planleggingen av turen

Hei !
Ettersom du skal til Beijing først vil jeg anbefale hotel som Jianguo eller
Jinglun, dette er 2 meget sentrale hotel like ved silkemarkedet.
Det finnes selvfølgelig andre gode hoteller, men mange ligger litt mindre
"sentralt" til. Eller Sonng He som er et godt 2 stjerners hotell med god
beliggenhet, og grei standard.

hilsen
André

Fra : Allan Olsson