Sverige 2
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 16-01-03 22:56

I tirsdags var det Dial M for Murder, i dag East of
Eden (er i gang lige nu) og på tirsdag Night of the Living
Dead - de kan åbenbart et eller andet, de svenskere.

Ulrik Magnusson

Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-01-03 23:40

Sweet
Hvis du havde rykket ud lidt tidligere havde jeg også fået set dem :)

/JeppeM
Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3E272A52.8CC7C8F8@yahoo.com...

Fra : Thomas

Dato : 17-01-03 01:43

Snip

.... og på tirsdag Night of the Living

Jeg købte "night of the living dead" på DVD for et par uger siden...
(og glædede mig RIGTIG meget til at se den)
Jeg kan huske at den film skræmte mig fra vid og sans da jeg var 13...
Nu, 10 år efter som 23-årig, kan man blot konstatere, at man bliver
lettere skræmt som 13-årig... Jeg kedede mig nemlig enormt hele
filmen igennem, nu da jeg er blevet 23... Night Of The Living Dead er
MEGET overvurderet som en gyser-film... Eller også er jeg blevet for
hærdet efterhåden...

..Thomas

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 17-01-03 03:08

Hej

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> writes:
> [...]
> filmen igennem, nu da jeg er blevet 23... Night Of The Living Dead er
> MEGET overvurderet som en gyser-film... Eller også er jeg blevet for

Hmm :) Eller også fatter du bare ikke joken?

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, da jeg ikke har set filmen,
men jeg er overbevist om at det er en kult-film, på grund af ting som
dårligt manuskript, dårlige replikker, og hysterisk morsomt dårligt
lavede special-effects? :)

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk

Fra : ML-78

Dato : 17-01-03 05:19

> [...]
> men jeg er overbevist om at det er en kult-film, på grund af ting som
> dårligt manuskript, dårlige replikker, og hysterisk morsomt dårligt

Øh, nej. Dette er en kultfilm, fordi det er en fremragende gyser.

ML-78

Fra : jens

Dato : 17-01-03 15:35

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> wrote in message
> [...]
> Ulrik Jensen
> ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk
> "It's only a movie, and, after all, we're all grossly overpaid."

Altså ligesom Lord of the rings?

Hilsen
Jens

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 17-01-03 16:12

> Altså ligesom Lord of the rings?

1. Kunne du ikke kigge på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

2. Stop med at spise svampe.......

> Hilsen
> Jens

Lars B. Jensen

Fra : Kasper Bang

Dato : 17-01-03 17:11

Ulrik Jensen wrote:
> [...]
> men jeg er overbevist om at det er en kult-film, på grund af ting som
> dårligt manuskript, dårlige replikker, og hysterisk morsomt dårligt

Du tænker på "Plan 9 From Outer Space". "Night of the Living Dead" er en
klassisk zombiefilm, som har været stilskabende inden for genren. Men
hvad med at se nogle af de film, du udtaler dig om?

MVH/Kasper

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 17-01-03 07:52

"Jeppe Møller" wrote:

> Sweet
> Hvis du havde rykket ud lidt tidligere havde jeg også fået set dem :)

Men det er jo mønsteret, der er interessant - og på grund af det er
jeg nu opmærksom på at et herligt gensyn med Strangers on a Train
på torsdag. Hurra for sverige 2

Ulrik Magnusson

Fra : Jens Thomsen

Dato : 17-01-03 12:24

"Ulrik Magnusson" <ulrikm@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men det er jo mønsteret, der er interessant - og på grund af det er
> jeg nu opmærksom på at et herligt gensyn med Strangers on a Train
> på torsdag. Hurra for sverige 2

Også herfra. Kanalen er pt. min yndlingsstation, når det gælder
filmudbuddet. Sverige 2 viser alle de kult-, klassiske eller
ikke-amerikanske film, som DR og TV2 åbenbart ikke længere tør at røre ved i
deres endeløse jagt på seertallene. Mini-serien med japanske film i
efteråret var hvert minut værd, og mon DR nogensinde kunne finde på at vise
Dario Argento ligesom Sverige 2?

MVH
Jens

Fra : Mark Høserich

Dato : 17-01-03 15:07

Jeppe Møller wrote:
> Sweet
> Hvis du havde rykket ud lidt tidligere havde jeg også fået set dem :)

Bare check deres TTV side 678, lidt i forvejen. SV 1 og 2 er et must for os
der desværre ikke har TCM.

M<a>RK

Fra : Søren Sohl

Dato : 17-01-03 18:05

eller http://www.svt.se/filmsajten/index.htm

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 20-01-03 12:26

Fra : Mark Høserich

Dato : 20-01-03 22:35

> Nu er DR2 ikke så ringe endda.
Enig. DK's bedste kanal rent faktisk.

>Under deres Gyldne Timer er de begyndt
> at vise film Som Roman Holiday http://uk.imdb.com/Title?0046250 og
> The Man Who Shot Liberty Valance http://uk.imdb.com/Title?0056217
> Desværre står de ikke tydeligt på Texttv da de har for vane bare at
> skrive af de viser Gyldne Timer, hvilket virke dybt latterligt for
> mig.

Det har også generet mig. Men du kan dog se hvilke film de sender under
gyldne timer på ttv s. 350 og 351. På 350 er det markeret som GT(ikke Grand
Turismo :) ).
P.s: Husk de sender Citizen Kane(Den Store Mand) d. 9 feb, så slå et kryds i
kalenderen.

MVH
M<a>RK

Fra : Magnus Dreyer