RKI
Fra : Niels

Dato : 16-01-03 22:25

Hej.

Er der nogen der vil give et kvalificeret bud på denne probmematik:

Hvis en person A er i RKI (Ribers Kredit Information). og personen A
flytter sammen med B som ikke er i RKI, men de har "fælles økonomi". Bliver
B så registret i RKI ?

Mvh Niels

(Personligt kan jeg ikke se det logiske i at B automatisk kommer i RKI )

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 16-01-03 22:29

"Niels" skrev:

> Hvis en person A er i RKI (Ribers Kredit Information). og personen A
> flytter sammen med B som ikke er i RKI, men de har "fælles økonomi".
Bliver
> B så registret i RKI ?

Nej.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : K. Thomsen

Dato : 16-01-03 22:29

"Niels" <nielshorsboel@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis en person A er i RKI (Ribers Kredit Information). og personen A
> flytter sammen med B som ikke er i RKI, men de har "fælles økonomi".

Nej - men problemet er, at de fleste kreditorer vil opdage, at der er en RKI
noteret person på samme adresse - og så bliver det straks mere vanskeligt at
få kredit.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Niels

Dato : 17-01-03 11:59

Så er det nok det som er A og B's problem. Tak for svaret. mvh Niels