Gratis mailserver?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 16-01-03 21:32

Jeg skal bruge en mail server. Så vidt muligt skal den være gratis.
Den skal understøtte POP3, SMTP, IMAP4 og skal have en form for web access.

Den behøver ikke at være specielt advanceret.

Er det muligt at finde en gratis mail server, der kan dette?

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-01-03 21:32

"Jeppe Ladefoged" <j.ladefoged@NOSPAMlundbergvest.dk> writes:

> [...]
> [ ... ]
> Er det muligt at finde en gratis mail server, der kan dette?

Ja.

Hvis du vil have konkrete forslag bliver du nok nødt til at fortælle
hvilket system du har tænkt dig den skal køre på.

--
Jacob - www.bunk.cc
I will never lie to you.

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 16-01-03 21:45

> Ja.
>
> Hvis du vil have konkrete forslag bliver du nok nødt til at fortælle
> hvilket system du har tænkt dig den skal køre på.

Nå ja, det er en Windows NT 4 Workstation

Fra : Anders Lund

Dato : 16-01-03 22:03

Jeppe Ladefoged wrote:

> Nå ja, det er en Windows NT 4 Workstation

www.mailenable.com

Jeg ved ikke med IMAP4, men POP3 og SMTP er gratis - og web delen kan købes
for 170 dollar - mener jeg.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-01-03 21:46

> Nå ja, det er en Windows NT 4 Workstation

Det kan jeg desværre ikke hjælpe med.

--
Jacob - www.bunk.cc
Please state the nature of the technical emergency

Fra : Thomas

Dato : 16-01-03 22:10

> [...]
access.

> Den behøver ikke at være specielt advanceret.
>
> Er det muligt at finde en gratis mail server, der kan dette?

Hvis jeg var dig så gik jeg ind på http://www.software602.com/products/
downloader du 602 Pro Lansuite.

Den er gratis i en 5 bruger licens.

Jeg har selv prøvet den ind til jeg skiftede til Linux, og jeg syntes den er
god nok.

Jeg ville tro der var det i du havde brug for !

MVH
Thomas H.