Fear Dot Com ?
Fra : Kostas

Dato : 16-01-03 15:45

Nogen der har set denne film. Har hørt meget lidt om den - er bange for at
det vil være 2 spildte timer hvis jeg ser den.

Venligst ingen spoilers - man ved jo aldrig...

mvh

Kostas

Fra : Per

Dato : 16-01-03 18:06

"Kostas" <email@@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det vil være 2 spildte timer hvis jeg ser den.
>
> Venligst ingen spoilers - man ved jo aldrig...

Den har nogle ret forstyrrende billeder undervejs, men filmen er elendig.

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 17-01-03 20:28

On Thu, 16 Jan 2003 14:44:58 GMT, Kostas <email@@supertips.dk> wrote:

>Nogen der har set denne film. Har hørt meget lidt om den - er bange for at
>det vil være 2 spildte timer hvis jeg ser den.

Den føjer nye elementer til begrebet kedsommelighed. Faktisk bliver
den til sidst næsten en parodi på sig selv og begrebet uhyggefilm. Det
er en skade at nogle instruktører tror man bare skal smide skrig og
grimme billeder ind i en film for at gøre den uhyggelig.
Ikke fordi der er noget i vejen med splatter / horror. Men hver ting
til sin tid.

Historien i fear.com er desværre også noget (meget) (...virkeligt
meget) usammenhængende.

Se den kun for at fortælle mig du ikke synes jeg har ret.

R.