Til alle filminteresseret!
Fra : Plato

Dato : 16-01-03 14:23

Jeg driver Trailersiden.dk, og har lige erfaret at jeg har den største
samling af trailers i danmark.
Jeg ved godt de udlanske er bedre, men ikke alle kender dem.

Jeg søger derfor nogen som kan hjælpe mig med at holde siden opdateret.

Nye film med beskrivelse og trailer
Anmeldelser
Evt. egen sektion med nyheder.
Markedsføring. (Hvis dette kan gøres uden brug af penge)

Jeg håber det har en interesse for nogen, da dette her, er et seriøst
indlæg.
Jeg er ene om at drive siden, og det kunne være en fed idé, at gøre siden
bedre.
Indtil videre har jeg en designer og en ASP programmør. (Som er i gang med
at gøre siden bedre).
Det bliver sådan at man får et Brugernavn og Pass, hvor man så kan opdaterer
med film på siden.
Hjælpen er selvfølgelig på frivillig basis.

Man får selvfølgelig indsigt og medbestemmenhed over siden, i et begrænset
omfang.

Jeg kan kontaktes på følgende måde:

ICQ : 178398239
Mobil : 26217291