Tysk on-line butik. Anbefaling
Fra : Peter Ursin

Dato : 16-01-03 14:20

Hej,

Bestilt søndag aften 1 stk. ram modul til min Powerbook G4 hos Novodrom.
Torsdag formiddag kom pakken. Besparelse 800,- kr.
Det er nu 3. gang jeg har handlet med Novodrom, samme hurtige lev.tid hver
gang. Hvis nogen leder efter en on-line store kan jeg klart anbefale denne.
Nu behøver man heller ikke længere at betale forud via bank, kreditkort
betaling også på Apple varer er tilkommet.

mvh
Peter Ursin

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-01-03 15:22

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> Nu behøver man heller ikke længere at betale forud via bank, kreditkort
> betaling også på Apple varer er tilkommet.

Adressen:

http://www.novodrom.de

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-01-03 22:18

In article <3e26b156$0$160$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Peter Ursin wrote:
> [...]
> Nu behøver man heller ikke længere at betale forud via bank, kreditkort
> betaling også på Apple varer er tilkommet.

Jeg har lige bestilt printer i DK. HP Laserjet 1200, koster lige
under 3300 inkl. forsendelse.

Pris hos Novodrom.de: 429 Euro * 7.45 kr/euro = 3196 kr + porto,
så det er samme pris, og man har snyd den danske stat for 300
gode danske skattekroner (moms).

Den lille PB G4 = 2099 Euro * 7.45 = 15638 + porto, så her
kan man spare lidt i forhold til Apple shop.

Derudover tror jeg at du kunne få dit RAM til næsten samme priser ved en
dansk forhandler hvis det må være uoriginalt.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-03 03:04

> [...]

> Nu behøver man heller ikke længere at betale forud via bank, kreditkort
> betaling også på Apple varer er tilkommet.

Jeg kan også se, at man kan spare godt 5-6000 på den største PowerMac.
Ikke så dårligt.

--
Mvh.
René Frej Nielsen