problemer med Nvidia 41.09 driver
Fra : Uther

Dato : 16-01-03 13:21

Hej NG Oracler!

Efter jeg har opdateret den nyeste nVidia driver 41.09 får jeg en .dll fejl
ved opstart af min win2k maskine. Den skriver noget med at den ikke kan
finde en applikation.

Jeg har et Geforce2 Mx400 kort

Hvis der ikke er nogen som umiddelbart ved hvad problemet skal jeg nok poste
de konkrete fejlbesked når jeg kommer hjem til maskinen (er på arbejde).

Det ser ud til at driveren er korrekt installeret, da oplysningerne om
driveren i enhedshåndteringen skriver at nye versionsnummer under driver.

Jeg prøvede efterfølgende også at downloade en af nVidias screensavere - men
den skriver at den ikke kan installere den og køre den. Kan der være en
sammenhæng?

Jeg er desværre ikke den mest hardcore teknikker, så I må meget gerne skære
det ud i pap for mig ; )

På forhånd mange tak for svar : )

Uther

Fra : CeeJay

Dato : 16-01-03 14:01

> Efter jeg har opdateret den nyeste nVidia driver 41.09 får jeg en
> .dll fejl ved opstart af min win2k maskine. Den skriver noget med at
> den ikke kan finde en applikation.

Hvilken dll er den , hvad er det præcist den ikke kan finde.
Hvilken driver opdaterede du fra ?

Fra : Uther

Dato : 16-01-03 14:40

Hej CeeJay,

Jeg har opdateret fra den næst-nyeste driver (40.72) til den nyeste (41.09).
Som jeg skrev i indlæg kan jeg ikke huske den præcise ordlyd, da jeg er på
arbejde. Jeg poster den dog når jeg kommer hjem.

Det kunne jo være der var nogen som havde prøvet præcist det samme og lige
viste hvad der skulle til.

Uther

Fra : CeeJay

Dato : 17-01-03 00:35

> Jeg har opdateret fra den næst-nyeste driver (40.72) til den nyeste
> (41.09).

Den har jeg prøvet på min , den virkede fint.
Nu kører jeg dog med 42.30 - der også virker fint.

> Det kunne jo være der var nogen som havde prøvet præcist det samme og
> lige viste hvad der skulle til.

Der er ingen klokke der ringer hos mig.

Fra : Erling

Dato : 17-01-03 16:22

> Den har jeg prøvet på min , den virkede fint.
> Nu kører jeg dog med 42.30 - der også virker fint.

....og hva' har du så helt konkret fået ud af denne opdatering f. eks.
sammenlignet med Detonator 30.82 - målt i hastighed, billedkvalitet etc
etc...ka' det overhovedet måles?

erling

Fra : Uther

Dato : 17-01-03 09:04