Mailopsætning til 7650...
Fra : Henrik Gemal

Dato : 16-01-03 12:48

Jeg syntes ikke at kunne få min mail til at virke på Nokia 7650. Jeg har
oprettet en TDC Mobil forbindelse samt min mailboks. Jeg connecter godt
nok til TDC mobil men det ser ud til jeg timer ud til min mailboks. Det
er både til POP3 samt IMAP4.

Er der nogle der har en virkende mailopsætning...?

--
Henrik Gemal

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-01-03 04:24

"Henrik Gemal" <spam@gemal.dk> wrote in message
> [...]
> er både til POP3 samt IMAP4.
>
> Er der nogle der har en virkende mailopsætning...?

Okaldsnummer: 21210000
postserver: Alle kan bruges f.eks. post.tele.dk
Brugernavn: Dit brugernavn som du plejer at bruge
Adgangskode: Din adgangskode til internettet
Databærer: ISDN (der er vist nok 2 ISDN-valg. Prøv dem begge)

og så skal du initialisere modemet med: ATS35=0

Du skal have et Opasia Standart abbonement hos TDC internet.
Basis virker f.eks. ikke

Håber det kunne hjælpe mig ellers giver du bare lyd

Steven

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 17-01-03 20:17

Hej Henrik!

Tit er mobiltelefoner ikke ret gode til at have med DNS at gøre - Derfor kan
du måske afhjælpe problemet ved at skrive ipadressen på dine servere ind i
stedet for... Det kan du gøre ved at gå ind i en dospromt og skrive:

ping pop3.mail.dk
og
ping smtp.mail.dk

Du får så svar fra nogle IP-adresser, og det er disse du skal bruge i stedet
for...

VH
Lasse