Gibson-filmatiseringer
Fra : -V-

Dato : 16-01-03 03:06

Sad lige og kiggede på min samling af Gibson'er (forfatteren, ikke
guitaren), og kom til at tænke på filmatiseringer.

Johnny Mnemonic var en elendig filmatisering af en novelle, men blandet
sammen af et misk-mask af Gibson-personager.

New Rose Hotel har jeg ikke set, men den bliver rakket ned på IMDb. Anyone?

Men hvad med The Big One, Neuromancer?
Der har i årevis været rygter om en filmatisering, og man kan sågar finde
manuskriptet på nettet (jeg har dog ikke læst det - endnu), men hvad bliver
det til?

Er der en eller flere af de Alvidende d.k.f.-Læsere (tm), som ved noget
mere?

-V-

Fra : Søren Sohl

Dato : 17-01-03 18:11

> Er der en eller flere af de Alvidende d.k.f.-Læsere (tm), som ved noget
mere?

det eneste rygte som jeg hører, og som du jo nok kender, er at Chris
Cunningham skulle instruere Neuromancer og har fået Gibson selv til at
hjælpe med screenplay'et. Men det er ligesom gået lidt i stå - hvorfor ved
jeg desværre ikke.

- numsen