BK6
Fra : Jorgen

Dato : 15-01-03 21:44

Hej

Jeg vil om man kan se alle data som er indtastet
i BK6 hvis det er en GED fil man har fået,
uden at man har evt, har de samme begivenheder m.m.

JB

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 15-01-03 23:51

Hvis det er en sammenligningsfunktion du efterlyser i BK6 er dette ikke
muligt.
Men det er et stort ønske som er frem sendt til John Steed.

Eneste mulighed pt. er at indlæse GEDCOM filen i en ny database og herfra
gennemse om der er tilføjelser til ens egne oplysninger. Eventuelt ved at
udskrive Familiegruppeskemaer på aktuelle personer.

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk