[DVD] Back the the Future fejl ...
Fra : Jan Richardy

Dato : 15-01-03 16:58

Hejsa ng ...

Havde lige glemt thedigitalbits.com eksisterede efter at have været væk i
julen, men smuttede så lige forbi i dag. Der så jeg et indlæg fra den 19.
december omkring en beskæringsfejl i BTTF II + III (åbenbart både region 1,2
og 4) fra bokssættet.

http://www.thedigitalbits.com/mytwocentsa65.html#bttfexplained

(se billeder og læs mere her:)

http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?s=&threadid=112569

Æv. Nu fortryder jeg helt, at jeg smuttede forbi thedigitalbits.com
(ignorance is bliss)... Nogen som ved, om vi "stakkels" folk her i DK også
får muliged for at bytte vores skiver?

Mvh.

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Morten DH

Dato : 15-01-03 17:46

"Jan Richardy" <usenet@richardy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Æv. Nu fortryder jeg helt, at jeg smuttede forbi thedigitalbits.com
> (ignorance is bliss)... Nogen som ved, om vi "stakkels" folk her i DK også

Kig de 3 øverste indlæg her:
http://www.dvdreview.com/news/Searchnews.asp?id_keyword=Back+to+the+future&S
earch=Search

Kort sagt, R2 og R4 kunder bliver taget i r*ven og bor du uden for USA og
har en R1 udgaven bytter Universal den ikke...

Mener Digital Bits besluttede at boycutte Universal-reviews på grund af
dette og så at de nægter at sende review-kopier ud før tid...

Kunne de så ikke også boycutte Colombia/Tristar-reviews indtil både den
almindelige udgave, Superbit udgaven, Deluxe Collector udgaven og Superbit
Deluxe udgaven er udkommet, er træt af at købe nye udgaver af en film et
halvt år efter >